English

امام جمعه اراک:

تعهد و مردم‌داری مهمترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تعهد و مردم‌داری مهمترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

تعهد و مردم‌داری مهمترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، بیان کرد: در تشییع پیکر شهید جمهور ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی ضمن بیان اقتدار و وحدت خود از سه سال خدمتگزاری بی‌منت شهید رئیسی تقدیر کردند.

وی ادامه داد: در تشییع پیکر شهدای خدمت بسیاری از مردم از استان‌های مختلف خود را به قم، تهران و حتی مشهد مقدس رساندند تا از خدمتگزار صدیق خود اظهار قدردانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: این حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید جمهور وظیفه مسئولان را سنگین‌تر از گذشته می‌کند و بر این اساس باید با تمام وجود در جهت خدمتگزاری به مردم و توسعه همه جانبه کشور گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: تعهد، مردم‌داری و پیگیری امور محرومان مهمترین ویژگی شهید رئیسی بود.

وی اشاره کرد: شهید رئیسی در طول سه سالی که رئیس جمهور ملت ایران بود خدمات و دستاوردهای بسیار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت و نام نیکوی آن شهید بزرگوار همواره برتارک این مرز و بوم می‌درخشد .

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: شهید رئیسی در طول سه سال گذشته چندین بار به استان‌های مختلف سفر کرد و از نزدیک مشکلات و چالش‌های نقاط مختلف کشور را از دید و در بسیاری از موارد تصمیمات درستی برای حل مشکلات اتخاذ نمود .

امام جمعه اراک به ادامه مسیر خدمتگزاری شهید جمهور تاکید کرد و گفت: تعهد، کاردانی، پیگیری مشکلات مردم، برنامه ریزی جهت توسعه همه جانبه کشور و موفقیت در مناسبات بین المللی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که رئیس جمهور جدید باید از آنها برخوردار باشد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: کشور ایران ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی دارد که رئیس جمهور جدید باید نسبت به این ظرفیت‌ها آگاهی کامل داشته باشد و برای به کاری آنها برنامه‌های مدون و کاربردی داشته باشد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: خدا را شاکریم که به دست امام خمینی(ره) زمینه برای حاکمیت ولایت فقیه در سرزمین اهل بیت(ع) فراهم شد و امروز قم، مشهد، شهر ری و سراسر ایران اسلامی پایگاه مقدس اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه و همراه با اشک و آه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، پیام تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های امام راحل و شهدا و قدرشناسی و دلدادگی به رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی و ضرورت حفظ و استمرار سیره حکمرانی او که برگرفته از مکتب حیات بخش اسلام است را به دنیا مخابره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قطعا این حماسه به یادماندنی علاوه بر نمایش انسجام و وحدت و همدلی مردم، موجب وحشت و ناامیدی دشمنان و مایه امید و دلگرمی مستضعفان و ارادتمندان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی افزود: با سیاست‌هایی که شهید آیت الله رئیسی داشت، در زمان شهادت وی ۷۰ کشور با هیات بلند پایه خود برای عرض تسلیت در ایران حضور یافتند و از سوی دیگر بسیاری از کشورها پیام تسلیت ارسال کردند و همچنین تعدادی از کشورها نیز در کشور خود عزای عمومی یک تا سه روزه اعلام کردند.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به آغاز به کار فعالیت مجلس خبرگان رهبری در روزهای اخیر و شورای اسلامی طی هفته آینده، تاکید کرد: نمایندگان در این دور از مجلس با وجود پایان کار برنامه هفتم در مجلس قبلی و در اختیار داشتن یک سند پنج ساله به عنوان نقشه راه و چراغ از همان نقشه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نهضت ۱۵ خرداد نهضتی مردمی است، تاکید کرد: مردم استان مرکزی برای حضور در آیین رحلت جانسوز امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد پرچمدار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه