English

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خود را با شهادت دریافت کرد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خود را با شهادت دریافت کرد و باید راه ایشان در جامعه دنبال شود.

آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خود را با شهادت دریافت کرد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سردار محسن کریمی در آیین بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مصلای بیت‌المقدس اراک، افزود: شهادت آیت‌الله رئیسی یکی از اتفاقات تلخی بود که ملت بزرگ را عزادار کرد.

وی بیان کرد: هرچند شهادت جای تبریک دارد و بهترین مرگی است که خداوند نصیب انسان‌های شایسته می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امام راحل فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود و در این مکتب نیز انسان‌های بزرگی همچون آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش پرورش یافتند.

سردار کریمی گفت: تاریخ معلم انسان‌ها است، باید درس بگیریم و در آن باقی نمانیم و برای ساختن تاریخی بهتر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب کشور وارث مدیریت استبدادی و تکبرانه و غیرجهادی بود اما امام خمینی(ره) یک مدیریت جهادی و اسلامی را بنا کرد و کاری که برای خدا باشد، ماندگار است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ کشور صدام را حمایت می‌کردند و کشور از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بود اما رزمندگان اسلام با توکل به خدا و اخلاص هرچه در توان داشتند به میدان آوردند و بر دشمنان پیروز شدند.

سردار کریمی عنوان کرد: حضور چند میلیون نفری جمعیت در آیین تشییع و خاکسپاری آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان نشان داد که خدمتگذاران صادق در قلوب مردم جا دارند و توکل بر خدا، ساده زیستی و خستگی ناپذیری چاشنه کار این شخصیت بود.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خود را با شهادت دریافت کرد و باید راه ایشان در جامعه دنبال شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خدا را شاکریم که امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا سرباز ولایت باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این آیین، ضمن یاد و خاطره شهدای خدمت، هشت سال دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم، گفت: قوه مجریه و مردم ایران اسلامی امروز عزادار شخصیتی است که یار و یاور رهبری، انسانی صدیق و خدمتگذار بود.

بهنام نظری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی تا لحظه‌ای که از ارتفاعات ارسباران در سانحه هوایی جان عزیز خود را از دست داد، لباس خدمت بر تن داشت و در دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش کرد.

وی بیان کرد: انبوهی از مردم داغدار در آیین تشییع و خاکسپاری شهید جمهور حضور داشتند که این حجم از جمعیت بیانگر این پیام است که هرکسی خدمت صادقانه داشته باشد و در مسیر رهبری حرکت کند، خداوند به او عزت می‌هد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مسیر شهادت همواره در جمهوری اسلامی ایران باز است ‌اما این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود.

نظری اظهار کرد: به زودی کشور شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و امید است فردی انتخاب شود که در مسیر امتداد راه شهدا و پشت رهبری معظم حرکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه