English

افزایش ۱۸ درصدی بانوان ورزشکار سازمان یافته استان مرکزی

معاون بانون اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بانوان ورزشکار سازمان یافته این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل از آن ۱۸ و هشت دهم درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۸ درصدی بانوان ورزشکار سازمان یافته استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، زهرا عراقیه فراهانی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: تعداد بانوان ورزشکار سازمان یافته استان مرکزی از ۷۹ هزار و ۲۷۶ نفر در سال ۱۴۰۱ به ۹۰ هزار و ۳۹۹ نفر در سال ۱۴۰۲ رسید.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۷۳ ساعت پوشش پزشکی رایگان مسابقات ورزشی بانوان نیز در سال گذشته انجام و ۱۴۵ بازرسی از اماکن ورزشی این قشر صورت گرفت.

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: ارایه ۱۸۵ مورد مشاوره برای بانوان ورزشکار، برگزاری ۳۴ کارگاه آموزشی و ۶ دوره مدون کشوری توسط آموزشی هیات در حوزه پزشکی ورزشی و تالیف کتاب فعالیت بدنی و سلامت باروری و انتخاب این کتاب به عنوان برتر سال ۱۴۰۲، از دیگر توفیقات به دست آمده است.

عراقیه فراهانی اظهار کرد: برپایی ۶ ایستگاه سلامت در مناسبت‌های مختلف، انجام ۱۸۰ ساعت فیزیوتراپی رایگان برای بانوان ملی پوش استان مرکزی و ۶۰۲ ساعت فیزیوتراپی برای ۹۵ بانوی ورزشکار، از دیگر اقدامات صورت گرفته هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی در بخش بانوان طی سال گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه