English

تجلیل از دو بانوی ورزشکار صاحب نام در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

در حاشیه کمیته نظارتی منطقه 10 شهرداری اصفهان از دو بانوی صاحب نام ورزش این منطقه تجلیل شد.

تجلیل از دو بانوی ورزشکار صاحب نام در منطقه 10 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در این مراسم از خانم محبوبه آذری محمود زاده  مربی تیم ملی جودو کشور که صاحب مقام در 18 رشته ورزشی ، مربی و داور بین المللی جودو  و خانم پرنیان رضوی کاراته کار نوجوان  دارای 7 مدال طلا، یک مدال نقره و 8 مدال برنز کشوری و استان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 مجید نادرالاصلی عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به مقام زن در دین مبین اسلام و جایگاه زن و مادر در جمهوری اسلامی ایران موفقیت بانوان در زمینه های مختلف را نشان از توجه جمهوری اسلامی به مقام و جایگاه زن دانست.

وی افزود: منطقه 10 شهرداری اصفهان تجلیل از نخبگان ساکن در این منطقه را که از افتخارات منطقه 10 شهرداری هستند با هدف هویت سازی و ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر در بین نخبگان هر ماه برگزار می کند.

خانم محبوبه آذری محمود زاده در این مراسم با قدردانی از اقدام شایسته منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: این کار شهرداری اقدامی بسیار شایسته است که سبب ایجاد انگیزه مضاعف ورزشکاران در کسب موفقیت های بیشتر خواهد شد .

خانم پرنیان رضوی نوجوان کاراته کار اصفهانی ساکن در منطقه 10 شهرداری اصفهان با ابراز خوشحالی از دیدار با شهردار منطقه 10 گفت: از حضور در این‌برنامه‌ دریافت هدیه و لوح تقدیر از شهرداری  بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم در آینده در عرصه های بین المللی برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

گفتنی است؛ در مراسم تجلیل از دو بانوی ورزشکار صاحب نام در منطقه 10 شهرداری اصفهان مجید نادرالاصلی‌عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و ابوالفضل قربانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و داود بحیرایی مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان حضور داشتند.

منطقه 10

بانوی ورزشکار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه