English

حضور چشم گیر مردم ساوه و زرندیه در رای گیری

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه با اشاره به اینکه مردم حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه حضور چشم گیری در انتخابات دارند گفت: حفظ امنیت و سلامت انتخابات مهمترین اولویت دست اندرکاران این حوزه‌ انتخابیه است.

حضور چشم گیر مردم ساوه و زرندیه در رای گیری
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهدی الیاسی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در شعبه شماره ۱۹ ساوه در مدرسه فاطمیه این شهرستان اظهار کرد: از ساعت ابتدایی ۱۱ اسفند بیش از سه هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی به عنوان مسوولان برگزاری انتخابات در شهرستان های ساوه ۱۹۳ شعبه حوزه انتخابیه را آماده و در حال اخذ رای مردم هستند.

وی اضافه کرد: انتخابات بدون هیچ مشکلی از اولین دقایق ابتدایی شروع شده و فرایند اخذ رای تمام شعبه ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یک انتخابات سالم، امن و با مشارکت بالا مهمترین اولویت دست اندرکاران انتخابات است تا یک مشارکت حماسی رقم بخورد افزود: تا کنون مشارکت چشم گیر بوده پیش بینی می شود این حماسه در تاریخ شهرستان‌ های ساوه و زرندیه همچون نگینی بدرخشد.

الیاسی با اشاره به اینکه از ۱۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات این حوزه ۱۳۶ شعبه در شهرستان ساوه و ۵۵ شعبه نیز در شهرستان زرندیه مستقر شده اند اضافه کرد: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه بیش از ۲۸۲ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۲ بوده که پنج هزار نفر از آنان رای اولی هستند.

الیاسی گفت: هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات در کنار اینکه پیشتر زیرساخت های لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن، رقابتی و پرشور ایجاد کرده است امروز نیز با تمام توان بر نحوه اجرای آن نظارت کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات با توجه به هجمه های دشمنان و معاندان علیه جمهوری اسلامی یک وظیفه ملی است افزود: از تمام آحاد جامعه انتظار می رود امروز در پای صندوق های رای حاضر شده نسبت به انتخابات کاندید مورد نظر خود اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه همچنین تاکید کرد لازم است همشهریان حضور در پای صندوق های رای را به ساعات آخر موکول نکنند تا از ازدحام مقابل صندوق های رای در پایان مهلت اخذ رای گیری در شعبات جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه