English

اجرا ۱۰۲ کیلومتر شبکه فیبرنوری شهرستان اراک در دولت سیزدهم

مدیر مرکز استان مخابرات منطقه مرکزی اراک گفت: ۱۰۲ کیلومتر شبکه فیبرنوری این شهرستان در راستای افزایش کیفیت و به منظور بهبود کیفیت خدمت رسانی، در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم اجرا شد.

اجرا ۱۰۲ کیلومتر شبکه فیبرنوری شهرستان اراک در دولت سیزدهم
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، داود احمدی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: ظرفیت‌سازی ۲۸ هزار و ۸۲۴ پورت سرویس FTTH و نصب ۱۰ دستگاه تجهیزات لایه اکتیو (OLT) به منظور فراهم‌سازی امکان واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت است.

وی بیان کرد: توسعه شبکه همراه اول به تعداد ۵۵ سایت برای افزایش کیفیت و ارتقای شبکه به منظور بهبود کیفیت خدمت رسانی در شهرستان اراک از شهریوماه ۱۴۰۰ تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ صورت گرفت.

مدیر مرکز استان مخابرات منطقه مرکزی اراک ادامه داد: تاسیس و توسعه لایه اکسس دیتا به میزان ۱۲ هزار و ۵۷۶ پورت اینترنت پرسرعت تجاری و خانگی در ۸۴ مرکز تاسیس و توسعه لایه کر، ۲۱ پروژه در ۱۶ مرکز به منظور گستردگی و به روز شدن واگذاری پورت پرسرعت اینترنت خانگی، تجاری و صنعتی و بهبود و ارتقای شبکه دیتا برای رضایت مشترکین باند پهن و تعویض و بهسازی باتری و شارژر در ۲۴ مرکز شهری و روستایی تغذیه نیرو، از دیگر اقدامات صورت گرفته این شرکت در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم است.

احمدی اظهار کرد: این شرکت در راستای توسعه خدمات، بیش از ۹ کیلومتر کابل مسی به منظور ارایه سرویس به مشتریان اجرا کرد.

وی گفت: اجرای ۲۸ هزار و ۴۰۲ پورت سوئیچ و کافو نوری در ۲۵ مرکز موجود و ۲۵ کافو نوری جدید التاسیس به منظور افزایش کیفیت و ارتقای شبکه و بهبود کیفیت خدمت رسانی، ایجاد و توسعه ۲ لینک انتقال به منظور افزایش کیفیت و ارتقای شبکه با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی، از دیگر اقدامات صورت گرفته شرکت مخابرات منطقه مرکزی در شهرستان اراک از شهریورماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه