English

شناسایی ۲۸۱ ملک از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: ۲۸۱ ملک از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان در دولت سیزدهم شناسایی شد.

شناسایی ۲۸۱ ملک از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «سعید ملااسماعیلی» روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طرح مولدسازی دارایی‌ها از جمله برنامه‌های اولوت دار و مهم اقتصادی دولت سیزدهم است که با هدف افزایش کارایی و بهره‌وری دارایی‌های مازاد دولتی و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با تصویب در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به صورت جدی در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی ) قرار گرفته‌ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۵۴ مورد از مجموع املاک مازاد دستگاه‌های استان به تایید کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت و هیات عالی مولدسازی رسیده‌ است.

ملااسماعیلی اظهار کرد: مکاتبات لازم نیز برای ارزش افزایی ۳۳ ملک دستگاه اجرایی استان مرکزی نیز با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده‌ است.

وی از شناسایی ۵۵ طرح عمرانی نیمه تمام اولویت‌دار استانی در استان مرکزی خبرداد و گفت: تکمیل و تعیین و تکلیف این طرح‌ها از روش‌های مختلف از جمله فروش و تامین مالی از طریق بازار سرمایه، مشارکت با بخش غیردولتی و فروش به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی، واگذاری حق بهره‌برداری در مقابل تکمیل طرح، تکمیل طرح در ازای تهاتر دارایی‌های مازاد به میزان طلب قطعی پیمانکاران، توقف کامل طرح‌های فاقد توجیه فنی اقتصادی و اجتماعی و سایر روش‌ها به تشخیص هیات در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه