English

هیچ پیمانکاری مسئولیتی در پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) ندارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: هیچ پیمانکاری مسئولیتی در پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) ندارد.

هیچ پیمانکاری مسئولیتی در پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) ندارد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «علیرضا امانی» روز سه‌شنبه در نشست شورای فنی استان مرکزی در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی در اراک،افزود: پیمانکار اعلام کرده بود که بخش اورژانس را در دهه مبارک فجر امسال و تمام طرح را ۳۰ بهمن تحویل می‌دهد اما این اتفاق رخ نداد.

وی بیان کرد: رسماً اعلام می‌کنم از این جلسه به بعد هیچ پیمانکاری مسئولیتی در پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) ندارد و باید از همه ابزارهای قانونی برای گرفتن حق مردم اراک کمک گرفته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: پروژه‌ای که قرار بود با یک‌هزار میلیارد ریال به اتمام رسد به ۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده و با این روال دانشگاه علوم پزشکی و در نهایت استان دچار چالش می‌شود.

امانی اظهار کرد: پیمانکار اعلام کرده بود که ۲۷ بهمن‌ماه امسال نواقص پروژه رفع و تکمیل شود اما به نظر می‌رسد این طرح تا سال آینده هم به نتیجه نرسد.

وی بیان کرد: ۷۰ تا ۸۰ کارگر در این طرح مشغول کار هستند و پیمانکار در یک ماه اخیر بیش از ۲۵ نامه به دانشگاه علوم پزشکی ارسال کرده تا در مراجع قضایی با مشکل مواجه نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: وزارت بهداشت دیگر یک خط قرارداد با پیمانکار فعلی منعقد نمی‌کند، قرارداد پیمانکار تمام شده و حضور آن در کارگاه ممکن است مشکل ساز باشد.

امانی افزود: پیمانکار حق مردم اراک را پایمال کرده و همه را به بازی گرفته، این طرح به نتیجه نمی‌رسد مگر اینکه چند مسئول دلسوز در استان کمک کنند تا اجازه کار به این پیمانکار داده نشود.

وی بیان کرد: پیمانکار نمی‌تواند وسایل خود را بردارد و برود، باید مخفی از استان خارج شود و این استان آنقدر ظرفیت دارد تا ۲ درصد مانده از پیشرفت فیزیکی را انجام دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: پنج هزار میلیار ریال از سال گذشته به طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اضافه شد و امروز اگر بودجه استانداری هم جمع شود، این طرح تکمیل نمی‌شود، گویا پیمانکار به رگه طلا در این طرح رسیده است.

وی تاکید کرد: اگر قرار است پیمانکار از اراک برود، اجازه نمی‌دهیم یک ریال از حق مردم را در جیب خود بگذارد برود و نمی‌گذاریم پیمانکار با سود از اراک خارج شود تا درسی شود که این پیمانکار مردم هیچ استانی را به بازی نگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: شورای نظارتی در قالب تیمی در ظرف مدت یک هفته با حضور نماینده‌ای از وزارت بهداشت تشکیل شود.

«علی اکبر اسدی» افزود: این تیم گزارش را تهیه کند و با توجه به این که قرارداد پیمانکار تمام شده، پیشنهاد به شورای فنی استان مرکزی اعلام شود.

وی بیان کرد: قصور مشاور طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) مورد رسیدگی قرار گیرد و گزارش آن به شورای فنی اعلام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: تمام ظرفیت استان آمادگی دارد کار را جمع کند، ادارات کل نوسازی و تجهیز مدارس و راه و شهرسازی استان مرکزی در اختیار است، اما باید تصمیم درست اتخاذ شود و در صورت نیاز و ضرورت، هر طبقه به یک گروه کاری واگذار شود.

اسدی افزود: اوایل سال آینده رییس‌جمهور به استان مرکزی سفر می‌کند و این طرح باید تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی به ۹۸ درصد رسیده است و باید نواقص و اشکالات آن رفع شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز در این نشست گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا همه طرح‌های خود را تعطیل و تمام ظرفیت تیم فنی را پای کار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بیاورد.

«جواد لنجابی» افزود: ظرفیت فنی استان مرکزی بالا است و می‌توان از ظرفیت بچه‌های استان برای تکمیل این طرح درمانی استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه