English

تعامل دولت مردمی با قوه قضاییه بسیار پررنگ بود

استاندار مرکزی گفت: تعامل دولت مردمی با قوه قضاییه بسیار پررنگ بود.

تعامل دولت مردمی با قوه قضاییه بسیار پررنگ بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی انقلاب شهرستان اراک که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان در اراک، برگزار شد، بیان کرد: استان مرکزی رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی را دارد، آنچه که استان را شاخص کرده است، تولید محصولات صنعتی شاخص است اما برخی صنایع مهم در دوره پر مسئله خصوصی‌سازی بر خاک سیاه نشستند.

وی، با اشاره به این نکته که آذرآب، هپکو و واگن پارس استان مرکزی از جمله صنایع مهم کشور هستند که در دوره‌های مختلف با چالش‌هایی همراه شدند، بیان کرد: قوه قضاییه در رفع مشکلات این صنایع و کمک به تداوم رونق تولید نقش کلیدی ایفا کرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر این نکته که همراهی قوه قضاییه با دولت در ایجاد و ترمیم اعتماد اجتماعی بسیار اثرگذار است، بیان کرد: در دولت مردمی این تعامل به نحو مطلوبی ایجاد و حفظ شده است.

مخلص الائمه با بیان اینکه موفقیت هر کدام از دستگاه‌ها موفقیت نظام است، ادامه داد: آمادگی کامل برای همکاری در اجرای ماموریت‌های قوه قضاییه در استان مرکزی وجود دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بزرگ‌ترین سرمایه دولت و نظام را امید و اعتماد مردم دانسته‌اند، عنوان کرد: دولت مردمی یکی از بزرگترین برنامه‌های خود را ترمیم این اعتماد خدشه‌دار شده دانسته و تاکنون در این مسیر گام‌های موثری برداشته است.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با تاکید بر اهمیت تعامل دولت و قوه قضاییه گفت: این تعامل در دولت مردمی بسیار پررنگ است و به خدمات رسانی به مردم و جامعه کمک شایانی می‌کند.

«ولی الله بیاتی» با اشاره به اینکه در استان مرکزی تعامل خوبی با قوه قضاییه دارد و امید است این روند ادامه داشته باشد، بیان کرد: حضور قضات و روسای دادگستری در بین مردم در ارتباط جامعه با قوه قضاییه و کمک به مردمی که امکان پیگیری امور خود را ندارند تاثیرگذار است و به ایجاد رضایت جامعه کمک می کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های تفرش، فراهان و آشتیان دادستانی وجود ندارد، تاکید کرد: یکی از درخواست‌ها ایجاد این پایگاه در شهرستان‌های مذکور است که امید است مورد توجه قرار گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های مستمر در شهرستان‌ها در روند خدمتگذاری تاثیر قابل توجهی دارد که نیاز است تداوم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه