English

رئیس شورای شهر شهباز:

درمانگاه شهر شهباز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس شورای شهر شهباز از پیشرفت 50 درصدی درمانگاه شهر شهباز خبر داد.

درمانگاه شهر شهباز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، رئیس شورای شهر شهباز گفت: طی دو سال فعالیت شورای اسلامی شهر شهباز اقدامات مطلوبی از جمله پیگیری و ساخت درمانگاه شبانه روزی این شهر صورت گرفته که هم اکنون با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.

حسین اکبری افزود: افزایش ضریب امنیت شهر  با ارتقای پاسگاه قره کهریز به کلانتری شهر شهباز ، اختصاص ۴ هزار هکتار از اراضی ملی به مسکن ملی که بعد از نوروز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد از جمله اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر شهباز بوده است.

وی اظهار داشت: رفع مشکل اورژانس ۱۱۵ با پیگیری شورا و اخذ مجوز آن  و احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ توسط خیر از دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان بوده که اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت ساختمانی در حال انجام است.

رییس شورای شهر شهباز داشت: در شهر شهباز و در بالا دست جاده زمین های دولتی وجود دارد که در حال پیگیری برای اختصاص زمین به ساخت دستگاه های خدمات رسان در آن منطقه هستیم. در حوزه اشتغال نیز اختصاص ۴ هکتار از زمین های اوقاف برای ساماندهی مشاغل مزاحم در نظر گرفته شده که فرایند مزایده آن در دستور کار اوقات و امور خیریه استان مرکزی قرار دارد.

اکبری با بیان اینکه خوشبختانه شهر شهباز در مسیری برای فراهم کردن بستر شهر هوشمند گام برمی‌دارد، خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از پروژه های در دست کار شورای شهر پیگیری اخذ سند مالکیت اراضی و رفع مشکل معدن کنار شهباز است که چالشی را در زمینه ترددها در محدوده شهر ایجاد کرده و در این راستا مکاتبات بسیاری با دستگاه های مرتبط در این زمینه صورت گرفته چرا که این معدن با توسعه شهری در تضاد است.

وی ادامه داد: مساله دیگر که در حال پیگیری هستیم رفع مشکل سراب روستای عمارت در بالادست شهر است که حریم محدوده آن رعایت نشده و محدوده چشمه در حال کاهش است و باید متولیان امر چاره اندیشی کنند.

رییس شورای شهر شهباز خاطرنشان ساخت: بحث مازوت سوزی نیروگاه شازند از دیگر معضلاتی است که باید رفع شود چرا که با آلودگی هوا مخالف هستیم و انتظار می رود مسئولان با برگزاری نشست های علمی این مشکل را مرتفع کنند.

شهردار شهر شهباز در ادامه بیان داشت: اعتباراتی که طی دو سال گذشته در سطح شهر شهباز صورت گرفته بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده که ۳۰ درصد آن در بخش جاری و ۷۰ درصد نیز در بخش عمرانی هزینه شده است.

حسین عبداللهی فر افزود: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود و نقد به شرطی که در مدار اعتدال و انصاف قرار گیرد امر شریفی است و خبرنگاران اتاق فکر مسئولان به شمار می‌روند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شهرداری شهباز طی دو سال گذشته، اظهار داشت: اصلی ترین شعار شهرداری شهباز تکریم ارباب رجوع و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم است که این امر با راه اندازی سامانه ۱۳۷ برای برقراری ارتباط شهروندان با شهردار و برنامه ملاقات عمومی بوده، ضمن اینکه هیچ منعی برای حضور شهروندان در دفتر کار بنده وجود ندارد.

عبداللهی فر تصریح کرد: در بحث اداری رویکرد شهرداری شهباز، همواره برقراری عدالت میان پرسنل شهرداری بوده و شهرداری شهباز هیچگونه بدهی به پیمانکاران ندارد و پرداخت ها به روز است، ضمن اینکه در پرداخت حقوق پرسنل نیز به همین صورت و به موقع می باشد.

شهردار شهباز خاطرنشان ساخت: در بخش فضای سبز و خدمات شهری کار مهمی توسط شهرداری و شورای شهر طی این دو سال انجام شده و بیش از ۱۰ هزار نهال و اصله درخت در دامنه راهزان با ایجاد پارک جنگلی به وسعت ۳۲ هکتار کاشته شده است. 

وی گفت: در بخش فنی و شهرسازی نیز طرح بازآفرینی محلات شهر ارائه شده و شهباز اولین شهری است که این طرح را انجام داده است. 

عبداللهی فر در ادامه عنوان کرد: همچنین احداث بلوار شهید سلیمانی به طول ۳ کیلومتر و عرض ۴۵ کیلومتر و ایجاد پارک شهید سلیمانی در ورودی شهر شهباز  با ۵۰ درصد تکمیل کار از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بخش مبلمان شهری نصب المان شهری، نورپردازی و زیباسازی سطح شهر صورت گرفته، عنوان کرد: نصب ۱۲ دوربین پایش و نظارت در سطح شهر، پیاده رو سازی، جدول سازی، آسفالت و زیرسازی معابر از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می رود و در سطح شهر تقریبا کوچه و خیابان آسفالت نشده ای وجود ندارد مگر اینکه مشکل واگذاری زمین داشته باشند.

شهردار شهباز افزود: پیاده رو سازی خیابان اصلی شهر به صورت سنگ فرش شروع شده است.

وی در ادامه با اشاره به کارهای در دست اقدام شهرداری، افزود: احداث زمین چمن مصنوعی، ساماندهی برخی میادین سطح شهر، نهضت پیاده رو سازی در کوچه ها و انجام زیباسازی با المان های جدید نیز از جمله دیگر پروژه های در دست اقدام به شمار می‌رود.

عبداللهی فر اظهار داشت: عملکرد شهرداری شهباز طی دو سال گذشته با همبستگی، وفاق و اتفاق نظری که میان مجموعه شهرداری و شورای شهر شهباز وجود داشته مطلوب بوده و این همدلی موجب شده تا شهرداری و شورای شهر شهباز فعالی ها و کارهای بزرگی در سطح شهر انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه