English

سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان:

ارتقا مرکز سلامت سیروان ضروری است

سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان با اشاره به اینکه ارتقا مرکز سلامت سیروان برای ایام خاص ضروری است، گفت:ارتقا درمانگاه لومار در زمینه های مختلف برای پذیرش بیماران و مهمانان نوروزی ضرورت دارد.

ارتقا مرکز سلامت سیروان ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدباقر شریفی در بازدید از مرکز جامع سلامت شهید فیاض شهر لومار افزود: در شرایط عادی روزانه کمتر از 100 نفر در این مرکز مورد ویزیت قرار می گیرند اما با توجه به ایام نوروز و ورود مهمانان و گردشگران به شهرستان روزانه بیش از 550 نفر مورد ویزیت قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این مرکز تنها مرکز جامع سلامت شهرستان است و ظرفیت پذیرش این تعداد بیمار در روز ندارد، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده روزانه از یک پزشک به 2 پزشک به صورت شبانه روز به مراجعه کنندگان ارائه خدمات می کنند.

سرپرست فرمانداری سیروان تصریح کرد: زیرساخت های این مرکز جوابگوی این تعداد مراجعه کننده نیست و می بایست دانشگاه علوم پزشکی استان برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کند.

شریفی ادامه داد: ساخت بیمارستان سیروان در دست اقدام است و انتظار می رود هر چه زودتر کار احداث آن عملیاتی شود تا آحاد مختلف مردم بتوانند از آن استفاده و کمتر به مرکز استان مراجعه کنند.

سرپرست فرمانداری سیروان گفت: خوشبختانه با توجه به اضافه شدن پزشک دوم در شبانه روز و افتتاح یک داروخانه دیگر در شهرستان، مشکل ارائه خدمات در حوزه سلامت و دارو وجود ندارد و پرسنل بهداشت درمان با تمام توان و ظرفیت خود در حال خدمت رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه