English

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی هفتم دی ماه را گرامی داشتند

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی هفتم دی ماه را گرامی داشتند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، متن پیام آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه و «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی به شرح زیر است:

جامعه‌ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کند در همه عرصه‌ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی برافراشته می‌شود و افق‌های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود.

تعلیم‌ و تربیت در تعالیم دین مبین اسلام، یکی از موهبت‌های بی‌بدیل خداوند برای رشد و تعالی انسان، شکوفایی استعدادهای فطری و کسب شایستگی‌های پایه برای پیمودن مراتب حیات طیبه است و امروزه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی جوامع ارتقای سطح دانش و میزان سواد نیروی انسانی آن جامعه‌ است.

هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی روز ارزشمند و فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تمامی کسانی که دلسوزانه و با نیت الهی در راه تعلیم‌ و تعلم و ریشه‌کنی جهل و بی‌سوادی گام‌های مؤثری برمی‌دارند ابراز کرده و فرارسیدن روز جهانی سوادآموزی را به فعالان عرصه سوادآموزی به‌ویژه پیش‌کسوتان میدان مبارزه با بی‌سوادی و آموزش‌دهندگان پرتلاش تهنیت گفت و برای خدمتگزاران صدیق این عرصه آرزوی توفیق کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه