English

رئیس اداره دامپزشکی اراک:

شناسایی و معدوم سازی ۴ هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در اراک

رییس اداره دامپزشکی اراک از شناسایی و ضبط حدود 4 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در جریان بازدید های کارشناسان نظارت این اداره خبر داد.

شناسایی و معدوم سازی 4 هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در اراک

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، ابوالفضل حمزه لوییان در این باره گفت: طی بازدید های همکاران واحد نظارت دامپزشکی این شهرستان مقدار 4 هزار کیلو گرم مرغ تاریخ گذشته وارداتی در یکی از فروشگاه های عرضه فرآورده خام دامی واقع در اراک شناسایی شد که پس از انجام آزمایشات مربوطه جمع آوری و طی انجام مراحل قانونی و تنظیم صورتجلسه از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رییس اداره دامپزشکی اراک در ادامه گفت: در راستای حفظ سلامت همشهریان گرامی انجام بازدید و نظارت بهداشتی  کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی شهرستان از مراکز تولید ، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به صورت شبانه روزی در حال انجام می باشد و با متخلفین برخورد لازم صورت میگیرد .

دکتر حمزه لوییان در پایان افزود: توصیه دامپزشکی به شهروندان این است که، در هنگام خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ  انقضاء، شرایط نگهداری، شکل ظاهری، برچسب مشخصات و تاییدیه دامپزشکی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی توسط متصدیان عرضه فراورده های خام دامی مورد را سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه