English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

بهره مندی ۱۴۲۹ زن سرپرست و مجری طرح اشتغال ازحمایتهای بیمه اجتماعی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از واریز حق بیمه ۱۴۲۹ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال مشمول دریافت خدمت حق بیمه کمیته امداد استان خبر داد.

بهره مندی ۱۴۲۹ زن سرپرست و مجری طرح اشتغال ازحمایتهای بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مجید مومنی ، با بیان اینکه حق بیمه مددجویان تحت حمایت باهدف برخورداری از مزایای بیمه ازجمله مستمری، بازنشستگی و ازکارافتادگی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: بانوان سرپرست خانوار در سنین ۳۵ تا ۵۰ سال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند. 

وی افزود: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره‌مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می‌شود. 

مدیر کل کمیته امداد ، در ادامه گفت: مددجویان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای خود و کمک‌های کمیته امداد به خودکفایی رسیده و شرایط زندگی خوبی را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند. 

مومنی پرداخت حق بیمه مددجویان را از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های نیازمند عنوان و اظهار کرد: در پنج ماه اول سال ۱۴۰۲ برای تعداد ۱۲۹۰ نفر از زنان سرپرست خانوار مبلغ بیش از دو میلیاردو ۳۲۴ میلیون تومان و برای ۱۳۹ نفر از مجریان طرح های اشتغال مبلغ بیش از ۱۷۷ میلیون تومان حق بیمه های اجتماعی پرداخت شده است. 

وی در ادامه افزود: برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مدد جویان در سال گذشته و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلا به سرطان، بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار، سالمندان و دختران در شرف ازدواج برگزار شد.

مدیرکمیته امداد استان خاطرنشان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی‌درمانی و سایر خدمات سرپایی به‌خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص ازجمله خدمات ارائه‌شده به مددجویان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه