English

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی:

بهره مندی بیماران صعب العلاج نیازمند از حمایتهای کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداداستان مرکزی گفت: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه هم افزایی با سازمان جمعیت هلال احمر استان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۴۰ بسته پوشینه بزرگسالان (در اندازه های متوسط و بزرگ) با اعتبار ۲۳۰ میلیون تومان دربین مددجویان زمین گیر در سطح استان تهیه و توزیع شد.

بهره مندی بیماران صعب العلاج نیازمند از حمایتهای کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، شایسته جو از واریز حق بیمه ۱۴۴۰ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال مشمول دریافت خدمت حق بیمه کمیته امداد استان خبر داد.

وی ، با بیان اینکه حق بیمه مددجویان تحت حمایت باهدف برخورداری از مزایای بیمه ازجمله مستمری، بازنشستگی و ازکارافتادگی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: بانوان سرپرست خانوار در سنین ۳۵ تا ۵۰ سال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند.

شایسته جو  افزود: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره‌مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می‌شود.

معا.ن حمایت و سلامت کمیته امداد استان ، در ادامه گفت: مددجویان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای خود و کمک‌های کمیته امداد به خودکفایی رسیده و شرایط زندگی خوبی را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

شایسته جو پرداخت حق بیمه مددجویان را از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های نیازمند عنوان و اظهار کرد: در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ برای تعداد ۱۴۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال خانوده های تحت حمایت این نهاد ، مبلغ ۲۵ میلیارد ریال حق بیمه های اجتماعی پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مدد جویان در سال گذشته و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلا به سرطان، بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار، سالمندان و دختران در شرف ازدواج برگزار شد.

شایسته جو خاطرنشان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی‌درمانی و سایر خدمات سرپایی به‌خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص ازجمله خدمات ارائه‌شده به مددجویان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه