English

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب:

بازارچه دائمی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خنداب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی این شهرستان به زودی به بهره برداری می رسد.

بازارچه دائمی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خنداب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، احمد میرزایی با اشاره به اینکه اعتبار این بازارچه در سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته است گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی خنداب در مساحت 126 متر مربع و برخوردار از 8 غرفه در دو طبقه آماده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب به رشته های مختلف صنایع‌دستی این شهرستان از جمله گلیم‌بافی، خراطی، قلم‌زنی، صنایع چوب، جاجیم‌بافی اشاره کرد و گفت: در کنار صنایع‌دستی غنی این منطقه، وجود مکان تخصصی معرفی محصولات نیز حائز اهمیت است.

میرزایی در پایان با بیان این‎که عملیات ساخت بازارچه صنایع‌دستی این شهرستان از سال خرداد 1400 با اختصاص اعتباری 2 میلیارد 500 میلیون تومان آغاز شد گفت: امیدواریم گشایش این بازارچه بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه روزافزون صنایع‌دستی استان باشد.

او هدف از ایجاد این بازارچه را تقویت و حمایت از صنایع‌دستی بومی، ارتقای کیفیت بازاریابی محصولات صنایع‌دستی و کمک به فروش و بازاریابی صنعتگران دانست و گفت: با احداث این بازارچه  40 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم پیش‌بینی شده است  و در هر غرفه حداقل 2 فرصت شغلی مستقیم و ۵ فرصت غیر مستقیم خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه