English

همزمان با آغاز هفته دولت؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

همزمان با آغاز هفته از 9 پروژه آب رسانی بهره برداری و عملیات اجرای یک مجتمع آب رسانی به روستاهای استان مرکزی آغاز می شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در هفته دولت امسال در مجموع 9 طرح آب رسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیار ریال در حوزه روستایی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با تشریح تشریح 9 پروژه افتتاح و کلنگ زنی مجتمع آب رسانی در روستاهای استان مرکزی از آغاز عملیات اجرای مجتمع آب رسانی شهید حسینی در شهرستان دلیجان از سد کوچری به منظور آبرسانی به سه روستای راونج، چنارستان و بهاریه با اجرای 13 کیلومتر خط انتقال آب،ساخت یک باب تصفیه خانه دو ایستگاه پمپاژ آب و احداث 550 متر مکعب مخزن ذخیره آب در هفته دولت خبر داد.

عباسی در ادامه اظهار داشت: به منظور پایداری آب در روستاهای استان 11 هزار و ۵۰۰ متر از شبکه آب داخلی در روستاهای علی آباد شهرستان خنداب، میدانک و فرک شهرستان کمیجان و آقا زیارت فراهان و  با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال اجرا و بهسازی شد.

وی گفت: احداث مخزن ذخیره 500 متر مکعبی آب روستای مرزگران در شهرستان اراک در جهت رفع مشکل کمبود آب در این روستا با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی از حفر و تجیز چهار حلقه چاه آب در راستای بهرمندی مشترکین از آب شرب سالم و پایدار خبر داد و تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال سه حلقه چاه آب در روستاهای  مهر علیا در شهرستان خنداب، روستای الویر در شهرستان زرندیه و مجتمع معصومیه در شهر اراک بهره برداری و عملیات برق رسانی به چاه اب روستای قالهر در شهرستان دلیجان به پایان رسید و وارد مدار بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه