English

درهفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»؛

پروژه‌های عمرانی و شاخص منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های عمرانی  و شاخص منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، چهار پروژه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان شامل بازیکده تخصصی کودک حصه، تقاطع غیرهمسطح سعید کاظمی آشتیانی، آسفالت و زیباسازی محله حصه امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افتتاح شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه پروژه‌های این منطقه گفت: چند پروژه شاخص در منطقه۱۴ با ۱۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید.

محمدمهدی کریمی بیان داشت: تقاطع غیرهمسطح شهید کاظمی آشتیانی از بزرگترین پروژه‌های منطقه ۱۴ است که با هدف کاهش ترافیک و تامین ایمنی عبور و مرور در ورودی شهر افتتاح شد.

مدیر منطقه 14 اصفهان

وی افزود: ایجاد طولانی‌ترین دیوارنگاره‌ محلی کشور از دیگر اقدامات شاخص در این منطقه است که با هدف زیباسازی فضای شهری و ترمیم نازیبایی‌های بصری اجرا شد.

این مقام مسئول گفت: احداث بازیکده کودک و نوجوان حصه با ۸هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و ارائه بازی‌های خلاقانه، رینگ دوچرخه‌سواری و پارک ترافیکی نیز گام موثری در زمینه امور فرهنگی منطقه است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه دا:  در مجموع پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۵۷۰ میلیارد ریال در منطقه ۱۴ افتتاح شده است.

کریمی اظهار داشت: اجرای آسفالت، احداث ورزشگاه‌های شهدای ورزشکار و امام خمینی(ره) و ساماندهی جاده جلوان از دیگر پروژه‌های خدماتی و عمرانی منطقه به‌شمار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

افتتاح در منطقه 14

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه