English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب در راستای بهره مندی مشترکین اراکی از آب سد کمال صالح

حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از بهره برداری از خط انتقال آب چاه های کرهرود به مخزن الغدیر به طول 4 کیلومتر خبر داد.

اجرای 4 کیلومتر خط انتقال آب در راستای بهره مندی مشترکین اراکی از آب سد کمال صالح

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: به منظور اختلاط مناسب آب چاه های این شهر با آب ورودی از سد کمال صالح و افزایش کیفیت و مطلوبیت آب ،  اجرای خط انتقال آب به طول 4 کیلومتر از چاه های مورد نظر به مخزن الغدیر واقع در کمربندی به اتمام رسید.

عباسی در ادامه عنوان کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و کاهش حجم ذخیره آب در سد کمال صالح با ترکیب آب از چاه‌های موجود، کیفیت و کمبود در شهر اراک را جبران نموده ایم.

وی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در بهره‌مندی از آب چاه کیفیت در حد استاندارد است و روزانه و به طور مستمر آزمایش در سطح شبکه توزیع انجام می‌شود .

مهندس عباسی مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی کیفیت آب شرب را خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دانست و بیان کرد: در مرکز بهداشت استان مرکزی به عنوان ناظر سلامتی آب هر روز بهداشت آب زیر نظر ناظرین در آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی هزینه اجرای این پروژه را  یکصد و چهل و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود : بیش از نیمی از آب شهر اراک توسط آب سد کمال صالح تامین می شود و باقی آب مورد نیاز این کلانشهر ، توسط  ۲۴ حلقه چاه اطراف اراک تامین می گردد.

 عباسی افزود : ۶۰ درصد از جمعیت شهری اراک از آب شرب سد کمال صالح استفاده می‌کنند که با تکمیل رینگ شمالی این میزان به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه