English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی:

صدور ۲۶۵ مجوز موافقت زیست محیطی در استان مرکزی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از صدور 265 مجوز موافقت زیست محیطی در سه ماهه اول سال جاری برای واحدهای صنعتی خدماتی و کشاورزی خبر داد.

صدور 265 مجوز موافقت زیست محیطی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، یوسف یوسفی با اعلام این خبر گفت :  هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی حفاظت از محیط زیست و تضمین بهره مندی صحیح و مستمراز محیط زیست است بنحوی که ضمن حفظ تعادل مناسبات زیستی موجبات توسعه پایدار و بهبود، رشد و اعتلای کیفی انسان ها فراهم آید. 

وی بیان داشت: به منظور حمایت از تولید در کمترین زمان ممکن به استعلام درخواست کنندگان رسیدگی و پاسخگویی میشود ودر سه ماهه اول سالجاری  تعداد 265 مجوز استقرار و بهره برداری  برای واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در استان صادر و با تعداد 103  مورد مخالفت شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون  2 کارگروه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در استان تشکیل شده است که جمعا تعداد 45 پرونده مطرح و با 24 مورد موافقت شده است.

یوسفی افزود: در صدور مجوزهای زیست محیطی  شروطی از قبیل ایجاد فضای سبز به میزان 10 درصد از کل مساحت زمین و ایجاد تمهیدات لازم در راستای رسیدن به استانداردهای زیست محیطی در زمینه تمام آلاینده‌های مختلف آب و هوا خاک و صوت و رعایت ضوابط، و مقررات زیست محیطی مد نظر قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی  در پایان با اشاره باینکه در حدود 3 هزار واحد صنعتی تولیدی در نواحی مختلف و شهرک‌های صنعتی استان مرکزی فعال است تاکید کرد : محیط زیست به هیچ عنوان مخالف توسعه نیست اما انتظار است واحدهای صنعتی و تولیدی در کنار تولید به بحث تعهدات زیست‌ محیطی نیز توجه ویژه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه