English

سلیمی در اخطار آیین نامه ای خطاب به نوبخت:

مجلس جای طرح شعارهای سیاسی از سوی دولت نیست/ آقایان به یاد داشته باشند که چه بودجه ای را به مجلس ارائه کردند و امروز پشت تریبون چه اظهاراتی را بیان می کنند

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: آقایان به یاد داشته باشند که چه بودجه ای را به مجلس ارائه کردند و امروز پشت تریبون چه اظهاراتی را بیان می کنند.

مجلس جای طرح شعارهای سیاسی از سوی دولت نیست/ آقایان به یاد داشته باشند که چه بودجه ای را به مجلس ارائه کردند و امروز پشت تریبون چه اظهاراتی را بیان می کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،   علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی اصلاح بند (و) تبصره 2  بخش درآمدی لایحه بودجه1400 ،  در اخطار آیین نامه ای با اشاره به اظهارات نوبخت در صحن علنی، عنوان کرد: در بند (و) لایحه ای که از جانب دولت به مجلس ارائه شده رقم 90 هزار میلیارد تومان گنجانده شده بود و این رقم را مجلس تا 150 هزار میلیارد افزایش داد.

نماینده مردم محلات در مجلس یازدهم ادامه داد: در حال حاضر بدهی تامین اجتماعی از دولت 320 هزار میلیارد تومان است، در حالیکه آقای نوبخت در اظهارات خود عنوان کرد که قصد پایین آوردن این رقم را ندارند، حال سوال اینجاست چرا در تنظیم لایحه با وجود این همه کارشناس و مشاور، رقم 90 هزار میلیارد تومان قید شده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر دولت باید توضیح دهد که چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان را که در قانون برنامه ششم نیز تاکید شده در لایحه آورده نشده و توسط دولت نیز اجرایی نشده است.

سلیمی اضافه کرد: لایحه رتبه بندی معلمان به تازگی در دولت در حال بررسی و نهایی شدن است، چرا این موارد اجرایی نشده است؟ آیا می دانید که امروز به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی چه رقمی پرداخت می شود؟ چرا در ردیف های مربوط به این موضوعات در لایحه بودجه هیچ تغییراتی ایجاد نشده است؟

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم تاکید کرد: اینجا جای طرح شعارهای سیاسی نیست و بحث ما درخصوص بودجه کاملا کارشناسی و فنی است، لازم است که آقایان به یاد داشته باشند که چه بودجه ای را به مجلس ارائه کردند و امروز پشت تریبون چه اظهاراتی را بیان می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه