English

ساعدی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

سیاست های بانک صادرات به خودکفایی در محصولات کشاورزی کمک کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسهیلات 15 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات ایران به حوزه کشاورزی گفت: سیاست های بانک صادرات به خودکفایی در محصولات کشاورزی کمک کرد.

سیاست های بانک صادرات به خودکفایی در محصولات کشاورزی کمک کرد

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با بیان اینکه بانک صادرات ایران و برخی دیگر از بانک ها مثل کشاورزی ارتباط تنگاتنگی با حوزه کشاورزی دارند، گفت: بانک صادرات با دادن تسهیلات 15 هزار میلیارد تومانی به بخش کشاورزی نشان داده که در کنار کشاورزان است.

وی افزود: این بانک و برخی دیگر از بانک ها با تولید و کشاورزی مانوس شده و به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش تولید و خودکفایی محصولات توجه ویژه داشته اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیلات 15 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات ایران به حوزه کشاورزی در جهت حمایت از کشاورزان برای تولید بیشتر و خودکفایی است، افزود: سیاست های بانک صادرات به خودکفایی در محصولات کشاورزی کمک می کند.

وی تصریح کرد: توجه به کشاورزی و دادن تسهیلات به کشاورزان پایه و اساس خودکفایی محصولات است که خوشبختانه بانک صادرات در این زمینه گام های خوبی برداشت است.

حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در نشست روز سه شنبه کمیسیون کشاورزی مجلس که با حضور وزیر اقتصاد و مدیران برخی بانک ها تشکیل شده بود، با تاکید بر این که در سال‌های مختلف، تخصیص اعتبارات بانک صادرات ایران به بخش کشاورزی متفاوت بوده و در سال‌های اخیر با اختصاص سهمیه مناسب ، وزن این تسهیلات را نسبت به بقیه بخش‌ها افزایش مطلوبی داده، عنوان کرد که در سال گذشته توانستیم بیش از ۱۳ درصد کل تسهیلات را به بخش کشاورزی پرداخت کنیم که بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه