English

شهرداران مقصران اصلی مشکلات انضباط ترافیکی در شهرها

نیکزاد عمویی شهرداران را مقصران اصلی مشکلات انضباط ترافیکی در داخل شهرها دانست و گفت: شهرسازی و معماری شهرهای مازندران بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین پلیس راهور استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: او ادامه داد: حدود هشت درصد تصادفات درون شهری در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

نیکزادعمویی تاکید کرد: مردم و مسئولان به یک اندازه در مشکلات انضباط ترافیکی و حمل و نقل مقصر هستند.

وی گفت: سهل انگاری و کوتاهی مسوولان در اجرای درست راهنمایی و رانندگی، قوانین ناقص، تابلو ها و علائم قدیمی، فرهنگ ضعیف جامعه و از همه مهم تر تداوم بی دقتی شهرداران در شهر سازی از عوامل بروز ناهنجاری های انضباط ترافیکی در مازندران است.

جانشین راهور مازندران از ترمیم ۴۰ نقطقه از این تعداد از سال گذشته تا کنون خبر داد و گفت: کار ترمیم ۱۲۰ نقطه دیگر در حال انجام است.

عمویی شهرداران را مقصران اصلی مشکلات انضباط ترافیکی در داخل شهرها دانست و افزود: شهرسازی و معماری شهرهای استان بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی ساخته شده است و این نهاد مردمی بیشترین تجاوز را به حقوق شهروندان استان می کند.

وی شهرسازی و معماری فعلی مازندران را نوعی خیانت به شهروندان تلقی کرد و گفت: اینکه نقاط عابرین پیاده در شهر سازی مورد غفلت قرار بگیرد، تجاوز به حقوق شهروندی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه