English

عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی مازندران قابل قبول نیست

علیرضا یونسی عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی را غیرقابل قبول دانست و افزود: ارائه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت دستگاهها نباید در دستان روابط عمومی ها بلوکه شود.

عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی مازندران قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران، اظهار داشت:خبرنگاران به لحاظ شیوه کاری و حضور در بطن جامعه به خوبی از مسائل و مشکلات مبتلابه مردم و جامعه اطلاع دارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان مشاور مسئولان، در این بعد کاری می توانند وظیفه ارتباطی میان مردم و مسئولان را به نحو احسن ایفا کنند.

معاون استاندار مازندران از خبرنگاران خواست تا مرز میان انتقاد و تخریب را بدرستی شناسایی و رعایت کنند و تاکید کرد: تنها دوری از تخریب و انتقاد منصفانه به خبرنگاران در انجام رسالتشان که همانا روشنگری جامعه است، کمک می کند.

وی تخریب و ناسزاگویی در رسانه را مغایر با اهداف این وسیله ارتباطی برای آگاهی بخشی به جامعه دانست و گفت: دادن اطلاعات نادرست به مردم و قضاوت غیرمنصفانه در باره عملکرد دستگاهها و مدیران توهین به افکار عمومی محسوب می شود.

یونسی نقد و انتقاد را حق رسانه و خبرنگاران دانست و از مسئولان خواست تا با ارتقاء ظرفیت انتقاد پذیری خود به نوعی خبرنگاران را در بیان مسائل و مشکلات جامعه یاری کنند.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی باید از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس واقعیت ها و عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود استفاده کنند.

معاون استاندار مازندران تعریف واحدی به عنوان روابط عمومی در دستگاههای اجرایی را نشانه اهمیت ارتباط گیری با افکار عمومی در این دستگاهها دانست و بر ضرورت بازشناسی و ارتقاء جایگاه این واحد تاکید کرد.

یونسی گفت: روابط عمومی ها تنها از طریق رسانه ها می توانند با افکار عمومی ارتباط بگیرند و لازم است تعامل میان این دو مجموعه بازتعریف شود.

وی عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی را غیرقابل قبول دانست و افزود: ارائه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت دستگاهها نباید در دستان روابط عمومی ها بلوکه شود.

معاون سیاسی استاندار مازندران با تاکید بر این که مسئولان و کارکنان روابط عمومی باید عملکرد دستگاههای اجرایی را از زونگن مدیران بیرون بیاورند، گفت: این عملکردها باید پس از پردازش و تحلیل بر اساس نیاز جامعه و ذائقه مخاطب در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

وی نتیجه بیان نکردن عملکرد دستگاههای اجرایی را بی اطلاع گذاشتن مردم از خدمات دولت دانست و افزود: دستگاهی که روابط عمومی آن نتواند کارهای انجام شده و دستاوردهای دولت را در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهد به طور قطع باید در این بخش تجدید نظر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه