English

استاندار مازندران خبر داد؛

تأمین اعتبارات لازم ره آورد سفر‌های رئیس‌جمهور شهید به مازندران

استاندار مازندران با اشاره به ۲ سفر استانی شهید آیت الله رئیسی به مازندران، گفت: دستاورد این سفر‌ها تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هاست.

تأمین اعتبارات لازم ره آورد سفر‌های رئیس‌جمهور شهید به مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری اظهار داشت: این میزان اعتبار سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید به مازندران جدای از تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تأکید بر ارتباط مردمی و بررسی از نزدیک مشکلات و چالش‌های موجود واحد‌های صنعتی در این سفر‌ها باعث شد که اکنون شاهد راه اندازی مجدد بنگاه‌های اقتصادی تعطیل مازندران هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دغدغه کشاورزان در سفر‌های استانی شهید آیت الله رئیسی مغفول نمانده است، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور شهید در اواخر اردیبهشت ماه به مازندران جلسه ویژه پیگیری موضوعات برنج و مرکبات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در دولت سیزدهم به موضوع تأمین آب توجه جدی شد به طوری که ۶۵ درصد اعتبارات تکمیل سد گلورد در این دولت تأمین شده است.

نوری تصریح کرد: در سفر دوم شهید آیت الله رئیسی به مازندران اعتبارات خوبی برای ساخت و تکمیل سد البرز، دیگر سد استان در نظر گرفته شد.

وی تعمیم پوشش بیمه برای آحاد جامعه را بخش دیگری از دستاورد دولت سیزدهم برشمرد و بیان داشت: در حال حاضر افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیمه شده اند و در فاز جدید بیمه رایگان کودکان زیر هفت سال کلید خورده است.

گفتنی است؛ سفر نخست شهید آیت‌الله رئیسی به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون که علاوه بر بهره برداری چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تاکنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمار‌های اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه