English

از ساعت ۸ صبح آغاز می شود؛

اقامه نماز عید فطر در سراسر مازندران

نماز عید سعید فطر در مصلی ها و بقاع متبرکه شاخص مازندران اقامه می‌شود.

اقامه نماز عید فطر در سراسر مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مؤمنان استان مازندران پس از یک ماه روزه داری و راز و نیاز به درگاه خداوند متعال، نماز عید فطر را صبح روز عید فطر از ساعت ۸ صبح در مصلا‌های استان اقامه می‌کنند.

نماز عید سعید فطر در ساری از ساعت ۸ صبح به امامت آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

 

اقامه نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه پایان می‌یابد، اظهار داشت: نماز عیدفطر در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه، ائمه جماعات و در دیگر امامزادگان به امامت روحانیون اعزامی یا بومی اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نماز، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پایان با بیان اینکه سفره‌های افطاری ساده هم از دیگر برنامه‌هایی بود که براساس اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت مردمی در امامزادگان برپا شد، تصریح کرد: توزیع سبد کالا، اجرای طرح قرار دوازدهم، برگزاری محافل قرآنی و جزء خوانی قرآن کریم و کرسی تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح ضیافت الهی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه