English

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران خبر داد؛

۲۵ نوروزگاه مازندران مقصد گردشگری کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ۲۵ نوروزگاه، نوروز امسال به مسافران و گردشگران نوروزی در استان خدمات ارائه می‌دهند.

۲۵ نوروزگاه مازندران مقصد گردشگری کشور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی در آیین افتتاحیه نوروزگاه شهید بابا علی آقاجان زاده قائم شهر جوان‌ترین شهید این شهرستان با تأکید بر حرمت داری و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروزی، ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران را وظایف ستاد‌های اجرایی و خدمات رسان نوروزی در سطح استان عنوان کرد و اظهار داشت: ۲۵ نوروزگاه، نوروز امسال به مسافران و گردشگران نوروزی در استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به این که مازندران همواره میزبان خوبی برای مسافران بوده و هست، نوروز امسال نیز فعالیت‌ها و خدمات مناسب به مسافران ارائه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ارائه خدمات بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و رفاهی و تفریحی، توأم با رضایتمندی گردشگران شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نوروزی است که بایستی مورد اهتمام سایر ستاد‌های خدمات سفر در شهرستان‌ها قرار بگیرد.

وی، احراز رتبه نخست کشوری توسط نوروزگاه قائم شهر در سال گذشته را نمونه بارزی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این استان در ستاد تسهیلات خدمات سفر عنوان کرد و افزود: با تمهیدات به عمل آمده امیدواریم با تعامل و هم افزایی خوبی که بین سایر دستگاه‌ها وجود دارد نوروزگاه‌های مازندران امسال هم از جایگاه برتر کشوری برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه