English

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران خبر داد؛

کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران از کاهش آمار طلاق در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تعداد احکام صادره طلاق به درخواست زوج و زوجه و توافقی ۱۰ هزار و ۵۴۶ مورد بود که نسبت به سال قبل ۲ درصد کاهش داشت. ‎

کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی درباره ۲۰ اتهام نخست ۹ ماهه ۱۴۰۲ اظهار داشت: موضوع توهین با ۳۷ هزار و ۸۹۱ فقره پرونده و ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، سرقت با ۲۵ هزار و ۴۷۶ پرونده و ۹ درصد کاهش نسبت به سال قبل و ضرب‌وجرح عمدی با ۲۴ هزار و ۹۵۴ فقره پرونده با ۴ درصد کاهش در صدر ۲۰ اتهام نخست قرار دارند.

وی ادامه داد: درخصوص موضوع تصادفات رانندگی، تخریب، تهدید، خیانت در امانت، تصرف عدوانی، ممانعت از حق، نگهداری مواد مخدر، ورود به عنف و اخلال در نظم و آسایش عمومی شاهد کاهش پرونده‌ها نسبت به ۹ ماهه ۱۴۰۱ بودیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران علت کاهش پرونده‌ها را پیگیری مستمر در واحدهای قضایی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی خواند و افزود: این پیگیری‌ها با همکاری ادارات و نهادهای مرتبط اجرا شده است. در سال پیش رو باتوجه به برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های در حال انجام شاهد کاهش پرونده‌ها خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه