English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

ذخیره سازی ۲ هزار تن کالای اساسی در مازندران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تأمین و ذخیره سازی یکهزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در آستانه شب عید در این استان خبر داد. ‎

ذخیره سازی ۲ هزار تن کالای اساسی در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بابک مؤمنی در جلسه کارگروه تنظیم بازار مازندران در ساری، اظهار داشت: ۲۵۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال برای بازار شب عید استان تأمین شد که تاکنون ۱۵۰ تن سیب وارد استان شد و ۱۰۰ تن دیگر نیز تا چند روز آینده در انبارها ذخیره سازی خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین ۱۲۰ تن گوشت قرمز گرم در بازار شب عید مازندران، ادامه داد: از این میزان تاکنون ۳۰ تن گوشت گرم در سراسر استان توزیع شده است و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تأمین ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۷۵ هزار ریال، تصریح کرد: از این میزان تاکنون ۳۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در تأمین کالاهای اساسی مردم هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به میزان کافی در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

مؤمنی همچنین از تأمین و ذخیره سازی ۸۰۰ تن شکر مصرفی خانوارها ویژه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال در استان خبر داد و گفت: از این میزان، تاکنون ۱۵۸ تن شکر خریداری شد و از طریق مباشیرین در حال توزیع است.

وی بیان داشت: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، ۱۰ تن خرما نیز خریداری شد که به مرور در بین مصرف کنندگان توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه