English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۱۵ بقعه متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری در سطح 215 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز از 22 اسفندماه آغاز و تا 23 فروردین ادامه دارد. ‎

اجرای طرح آرامش بهاری در 215 بقعه متبرکه مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی، با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و آماده‌سازی اماکن متبرکه برای پذیرایی از روزه‌داران و مسافران نوروزی، اظهار داشت: از امروز غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان مازندران آغاز شده است.

وی با اشاره به  اجرای طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری در سطح 215 امامزاده و بقعه متبرکه مازندران ادامه داد: این طرح‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز از 22 اسفندماه آغاز و تا 23 فروردین ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در راستای طرح ضیافت الهی مراسم سخنرانی، جزءخوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم و دعاخوانی در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود، افزود: خیمه‌های معرفت با غرفه‌های پاسخگویی به سئوالات شرعی، کودک و نوجوان و ویزیت رایگان در آستان مقدس امامزادگان مازندران با حضور روحانیون و مبلغین اعزامی از قم و بومی برپا می‌شود.

وی از توزیع نان صلواتی و افطاری ساده با کمک خیرین و از محل موقوفات مازندران در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد و  گفت: سفره افطاری ساده در بقاع متبرکه استان برپا خواهد شد و از روزه‌داران میزبانی می‌کند.

حیدری با اشاره به طرح آرامش بهاری و میزبانی از مسافران نوروزی در مازندران عنوان داشت: استان مازندران همه ساله میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر نوروزی است و با توجه به وجود اماکن متبرکه یکی از مقاصد گردشگری مذهبی در کشور به‌شمار می‌رود و از همین‌رو اوقاف برای استقبال از مسافران طرح آرامش بهاری را در استان اجرا می‌کند.

وی از آماده‌سازی حدود 800 سوئیت و زائرسرا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برای اسکان و میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: نظافت سوئیت‌ها و زائرسراها از هفته گذشته آغاز شده و بازرسی از این اماکن انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهمیت نظافت اماکن مذهبی بین‌راهی استان، بیان داشت: نظافت و غبارروبی اماکن مذهبی بین‌راهی مازندران نیز آغاز شده و با مشارکت فرمانداری شهرستان‌ها بازدید از این اماکن در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم لحظه تحویل سال‌نو در بقاع متبرکه مازندران، خاطرنشان ساخت: آیین تحویل سال‌نو با حضور پرشور مردم مانند سال‌های گذشته در جوار امامزادگان با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه