English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اجرای ۱۷۵ طرح جامع در بقاع مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 175 طرح جامع با اعتبار 20 میلیارد ریال در بقاع مازندران در حال تهیه است.

اجرای 175 طرح جامع در بقاع مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به اینکه از نکات حائز اهمیت وقف های جدید توجه به مسائل روز جامعه از جمله پرداخت هزینه های درمان است، اظهار داشت: در راستای اجرای نیات واقفان در ۶ ماهه نخست امسال سه هزار میلیارد ریال تومان هزینه شد. 

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۶ هزار سند اجاره صادر شده و بیش از ۵۰۰ سند ثبتی برای موقوفات استان اخذ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۲۷ طرح به مساحت بیش از ۲۵ هزار متر مربع با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در قالب طرح های مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی توسط این نهاد در حال اجرا است.

وی بیان داشت: ساخت، تکمیل و بازسازی بقاع متبرکه و موقوفات مازندران به مساحت بیش از ۷۸ هزار متر مربع و با ۵۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است. 

جناسمی افزود: ۱۷۵ طرح جامع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در بقاع مازندران در حال تهیه است.

وی اظهار داشت: برای یک هزار و ۳۶۱ بقعه امامزادگان و ۴۳ هزار و ۵۰۰ رقبه از موقوفات با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار اطلاعات مکانی تهیه شد.

اجرای ۲۵ طرح عمرانی در بقاع امامزادگان ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری نیز گفت: ۲۵ طرح عمرانی تعریف شده برای بقاع امامزادگان شهرستان ساری در حال انجام است.

حجت الاسلام عبدالله ولی نژاد افزود: ساخت و بهسازی ۲ بقعه امامزاده «زرین آباد» با ۳۰ میلیارد ریال و امامزاده «علی» روستای خلرد با هزینه ۲۵میلیارد ریال در حال انجام است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای نیات واقفان امسال به ۴۵۰ نیازمند ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شد و سه هزار سبد کالا به نام صاحب الزمان به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توزیع شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری تصریح کرد: امسال ۹ میلیارد ریال به اماکن مذهبی برای برگزاری مراسم محرم و عزادارای امام حسین (ع) پرداخت شد و حدود ۱۰ میلیارد ریال اجرای نیات واقف انجام شد.

وی بیان داشت: ۱۵ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان امام ساری از محل عواید موقوفات خریداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه