English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار شد؛

تدوین طرح زنجیره تامین دام گوشتی در مازندران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طرح زنجیره تأمین دام سنگین گوشتی با همکاری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاونت بهبود تولیدات دامی و اتحادیه‌های مربوطه تدوین و برای عملیاتی شدن ابلاغ شود.

تدوین طرح زنجیره تامین دام گوشتی در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بابک مؤمنی در قرارگاه امنیت غذایی که به صورت وبیناری با وزارت جهاد کشاورزی و سایر استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: صادرات محصولات کشاورزی از مازندران که از تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی است باید شتاب بیشتری داشته باشد و کشتارگاه هایی که استعداد صادرات مرغ "ای پلاس" دارند باید وارد چرخه صادرات شوند.

وی ادامه داد: برخی کشتارگاه‌های استان امکانات لازم برای تولید مرغ‌های صادراتی دارند و از هفته آینده باید وارد مدار صادرات و تولید صادرات محور شوند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه مازندران استان اول تولید گوشت مرغ کشور است و باید رتبه اول در صادرات این محصول را هم به خود اختصاص دهد، افزود: طرح زنجیره تأمین دام سنگین گوشتی با همکاری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاونت بهبود تولیدات دامی و اتحادیه‌های مربوطه تدوین و برای عملیاتی شدن ابلاغ شود که شامل کشتارگاه‌ها، تأمین علوفه، تأمین تلیسه و دامداری‌های مدرن و صنعتی خواهد بود.

این مسئول گفت: واحدهای نیمه فعال دامداری‌ استان درجه‌بندی خواهند شد و بر اساس اولویت‌ها در مدار تولید قرار خواهند گرفت.

مومنی بیان کرد: مرغ منجمد با همکاری اتاق اصناف استان در روستاها توزیع خواهد شد و کانون بسیج جهاد کشاورزی استان نیز آمادگی برای انجام این کار را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه