English

رئیس اداره ایمنی راه مازندران خبر داد:

۳۰۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران خط ‌کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه مازندران گفت: 3000 کیلومتر از جاده‌های ارتباطی استان مازندران خط‌کشی شد.

 3000 کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران خط ‌کشی شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن یمینی اظهار کرد: اولویت اصلی در احیا و اجرای خطوط ترافیک جاده‌ای، محورهای شریانی و اصلی است که به صورت خط سرد و نقوش اجرا می‌شود که با توجه به رصد برخط راه‌های برون‌شهری استان، محورهای شریانی که خطوط ترافیکی آنها امحا یا به‌دلیل اجرای روکش آسفالت، فاقد خط هستند تا پیش از شروع بارندگی‌ها، نسبت به اجرای خط کشی آنها اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون‌شهری دارد، اجرای خط‌کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی-هشداری به‌طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه استان مازندران افزود: این اداره کل در این راستا به‌منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به‌طور ویژه انجام می‌دهد.

وی با تأکید جدی بر رعایت مقررات و اصول نگهداری خطوط ترافیکی، گفت: بی‌تردید مهم‌ترین عامل در مانایی و بازتاب مناسب خطوط، عدم‌عبور خودرو، به‌ویژه در ساعات اولیه اجراست، که این مهم جز با تعامل و توجه رانندگان امکان‌پذیر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه