English

با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

از نرم‌افزار کاربردی سنگر دل‌ها در آمل رونمایی شد

نرم‌افزار کاربردی سنگر دل‌ها در آستانه چهل و دومین سالگرد حماسه ششم بهمن با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرستان آمل رونمایی شد.

از نرم‌افزار کاربردی سنگر دل‌ها در آمل رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، نرم‌افزار کاربردی سنگر دل‌ها با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلا مازندران و امام جمعه آمل دیشب در حاشیه برگزاری چهل و دومین سالگرد ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل در مصلای قدس این شهر رونمایی شد.

نرم‌افزار کاربردی سنگردل‌ها به همت ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن و  در جنگل آمل تهیه و تولید شد.

در این نرم‌افزار که روی گوشی‌های تلفن همراه قابل نصب است، اطلاعات ۴۱ شهید روز ششم بهمن و ۲۶ شهید جنگل از مهر تا بهمن سال ۶۰ به همراه کتاب، مقالات، مجلات در زمینه حماسه آمل بارگذاری شده است.

موقعیت مکانی مزار شهدا، تقویم شهدا و اخبار‌های مرتبط با برنامه‌های مختلف ستاد گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن آمل نیز در این نرم‌افزار جانمایی و نصب شده است.

 در آیین گرامیداشت چهل و دومین سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن آمل، سرود محلی هزار سنگر، کاری از گروه بسیج روستای «تجن جار» بخش مرکزی آمل نیز رونمایی و اجرا شد.

چهل و دومین سالگرد حماسه ششم بهمن ۱۳۶۰ مردم آمل به یاد ۴۱ شهید این حماسه با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و شهرستان آمل در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد.

گفتنی است؛ در سحرگاه ششم بهمن سال ۶۰ عده‌ای منافق و مائوئیست از سمت جنگل در قسمت جنوب آمل، قصد تصرف این شهر را داشتند که مردم آمل در کمتر از یک روز با مقاومت خود به این غائله پایان دادند.

در آن واقعه، ۴۱ نفر شهید و بیش از ده‌ها نفر مجروح شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه