English

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

در نظام جمهوری اسلامی روحیه قهرمانی پرورش داده می‌شود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نظام جمهوری اسلامی روحیه قهرمانی پرورش داده می‌شود و این موضوع با کرامت انسانی گره خورده چرا که کرامت انسان‌ها همان شهادت در راه خداست.

در نظام جمهوری اسلامی روحیه قهرمانی پرورش داده می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله صادق آملی لاریجانی در همایش شهادت، رزق و روزی بی پایان در تنکابن با اشاره به اینکه شهدا دارای مراتب بالایی هستند، اظهار داشت: شهدا دارای رزق بی حساب هستند و مورد حبّ خداوند قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه همه موجودات چه مؤمنان و چه کافران به سمت خداوند در حرکت هستند، ادامه داد: در قیامت کافران از مؤمنان طلب نور می‌کنند چرا که در دنیای خود درگیر اهداف پوچ و در تاریکی در حرکت بودند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره یکی از نقد‌هایی که غربی‌ها به مدرنیته گرفتند، گفت: غربی‌ها معتقدند افراد از روحیه قهرمانی فاصله گرفتند.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی روحیه قهرمانی پرورش داده می‌شود و این موضوع با کرامت انسانی گره خورده چرا که کرامت انسان‌ها همان شهادت در راه خداست.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه شهادت آخر خط نیکی هست، بیان داشت: شهادت در چارچوب فرهنگ غربی قابل فهم نیست.

وی با بیان اینکه تکریم شهدا باید همیشه و بهتر از قبل برگزار شود، گفت: تکریم از مقام شهدا و خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروزه ظلم در دنیا بیداد می‌کند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در کمتر از دو ماه بیش از بیست هزار نفر از افراد بی گناه را در غزه با حمایت آمریکا و اروپایی‌ها به شهادت رساندند و دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی با بیان اینکه امروز سوریه، عراق، لبنان و یمن در محور مقاومت خوش درخشیدند، ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در مقابله با این قهرمانان چیزی برای گفتن ندارند و در باتلاق بزرگی گیر کردند و روی به شهادت زنان و کودکان بی گناه آوردند.

آیت الله آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره موضوع زمین خواری اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی باید با این پدیده شوم برخورد قاطع، اما عادلانه داشته باشند و حق کسی در این راستا ضایع نشود و خود مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با موضوع زمین خواری برخورد جدی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه