English

در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی

مازندران در تدارک میزبانی از چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر

جلسه استانی برنامه‌ریزی و هماهنگی چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر، در استانداری مازندران برگزار شد.

مازندران در تدارک میزبانی از چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر ضمن گرامیداشت جشن‌ های پیروزی انقلاب اسلامی، با تبیین سیاست‌ ها، اهداف و خط مشی برگزاری این رویداد بزرگ و تأثیرگذار به عنوان یکی از مهمترین جشنواره‌های سینمایی کشور، اظهار داشت: مشارکت و همگرایی تمامی دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته از این رویداد مهم در مرکز استان را ضروری است.

سلیلی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نیز در سخنانی از اهمیت برگزاری باشکوه جشنواره چهل‌ و‌ دوم فیلم فجر در مرکز استان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی استان نام برد و تمامی دستگاه‌ها را برای مشارکت در برگزاری مطلوب و حضور پرشور مردم فرا خواند.

حضور هنرمندان و سینماگران ملی و عوامل فیلم‌ های حاضر در جشنواره چهل‌ و دوم در سینما‌های استان و کنار مردم در این دوره پیش بینی شده است.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش کودکان و‌ نوجوانان، مدیران سینما‌های مرکز استان، رئیس انجمن سینمای جوانان مرکز استان، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حوزه هنری استان مازندران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت کیفی سازی برگزاری این جشنواره بیان کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه