English

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی رامسر:

شهر نمونه گردشگری رامسر برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از آمادگی و برنامه‌ریزی این شهر گردشگری برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

شهر نمونه گردشگری رامسر برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، نادر سحرخیز با اشاره به افزایش بیش از ۵۰ واحد بوم‌گردی که خود نقطه قوتی برای شهرستان رامسر است، اظهار داشت: بیش از ۸۰۰ واحد خانه مسافر جدید که همگی از قابلیت‌های استاندارد برخوردار هستشند نوروز آتی خدمات گردشگری ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اضافه شدن یک هتل و رستوران بین‌راهی در تأسیسات گردشگری ، ادامه داد: چهار دفتر خدمات گردشگری تا قبل از نوروز افتتاح می‌شود و به گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌کند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ظرفیت‌سازی برای بهرمندی از اقتصاد پاک گردشگری در دستور کار این اداره قرار دارد و در نظر داریم در نوروز ۱۴۰۳ با کمک بیش از ۵۰ متخصص و راهنمای گردشگری تجربه متفاوتی نسبت به گذشته برای گردشگران رقم بزنیم.

وی بیان داشت: شهرستان نمونه گردشگری رامسر در غربی‌ترین نقطه استان سرسبز مازندران قرار دارد و با داشتن جاذبه‌های متعدد طبیعی و زیرساختی دارای ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار نفر شب اقامت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه