English

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران:

حدود ۱۰ هزار مسکن روستایی در مازندران ساخته شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، گفت:‌ تزریق اعتبار کافی از سوی دولت سیزدهم زمینه ساخت و تکمیل ۹ هزار و ۷۲۱ مسکن روستایی در ۲ سال اخیر در استان مازندران را فراهم کرد.

حدود ۱۰ هزار مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی اصغر آسمانی مقدم، اظهار داشت: برای اجرای طرح جهش تولید مسکن روستایی، ۱۲ هزار و ۹۰۳ واحد در مازندران در حال ساخت است و همچنین در ۲ سال اخیر، ۹ هزار و ۷۲۱ واحد به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد:‌ از این تعداد طرح نیمه تمام، یک هزار و ۲۶۰ واحد در حال ساخت در آمل قرار دارد و ۹۰۷ واحد مسکونی در این شهرستان نیز به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های روستایی استان در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد:‌ در این مدت با مشارکت دهیاری ها، ۴۱۲ کیلومتر راه روستایی با چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن و پنج هزار میلیارد ریال اعتبار با مشارکت روستاییان آسفالت شد.

وی افزود:‌ در همین زمینه ۴۰ کیلومتر از معابر روستاهای آمل آسفالت شد و برای این منظور یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد که ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و مابقی مشارکت روستاییان بود.

آسمانی مقدم بیان داشت: در دولت سیزدهم برای اجرای طرح هادی در روستاهای آمل ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

وی همچنین به صدور ۲ هزار و ۷۵۰ جلد سند املاک روستاییان آمل به عنوان دیگر دستاورد دولت سیزدهم در این منطقه نام برد و اظهار داشت: در سفر استاندار مازندران به آمل پیش بینی قیر رایگان برای اجرای طرح هادی و صدور سند برای املاک در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان همراهی و کمک لازم اعمال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه