English

ناظر گمرکات‌ مازندران:

ارزش تجارت خارجی گمرکات‌ مازندران با اوراسیا از ۳۷۲ میلیون دلار گذشت

ناظر گمرکات مازندران گفت: ارزش تجارت خارجی گمرکات‌ مازندران با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا طی ۹ ماهه ۱۴۰۲ افزون بر۳۷۲ میلیون و ۴۰۴ هزار دلار بوده است.

ارزش تجارت خارجی گمرکات‌ مازندران با اوراسیا از ۳۷۲ میلیون دلار گذشت
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، امیر جمشیدی با بیان این مطلب اظهار کرد: طی مدت مذکور، صادرات از گمرکات‌ مازندران به مقصد کشورهای  اوراسیا افزون بر یک میلیون و ۳۴ هزار تن به ارزش ۷۰ میلیون و ۴۴۵ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب ۸۱ و ۷۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی صادرات از گمرکات‌ مازندران به کشورهای فدراسیون روسیه با ۵۷ میلیون و ۲۴۰هزار دلار، قزاقستان با ۱۰ میلیون و ۷۱۶ هزار دلار، ارمنستان با یک میلیون و ۳۵۸ هزار دلار و قرقیزستان با ۸۸۴ هزار دلار بیان کرد و ادامه داد: کالاهای صادراتی گمرکات‌ مازندران به این کشورها شامل سیمان، محصولات لبنی، مرکبات، فرآورده‌های خوراکی، مواد پلاستیکی، گل و گیاه، کیوی و... هستند.

ناظر گمرکات‌ مازندران گفت: در همین مدت ارزش واردات گمرکات‌ مازندران از کشورهای اوراسیا با رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۰۱ میلیون و ۹۵۹ هزار دلار رسیده است.

وی افزود: کشورهای عضو اوراسیا به ترتیب روسیه با ۲۶۶ میلیون و ۱۵۳ هزار دلار؛ قزاقستان با ۳۵ میلیون و ۲۲ هزار دلار، بلاروس ۷۳۹ هزار دلار و قرقیزستان با ۴۵ هزار دلار مبدأ کالاهای وارداتی گمرکات مازندران بوده که عمده‌ترین این کالاها شامل غلات، روغن و دانه های روغنی، چوب و تخته، محصولات شیمیایی، آهن‌آلات و... بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه