English

ناظر گمرکات مازندران :

ارزش تجارت خارجی گمرکات مازندران از ۶۱۹ میلیون دلار گذشت

ناظر گمرکات مازندران گفت: حجم تجارت خارجی گمرکات استان مازندران در هفت ماهه امسال از 619 میلیون دلار گذشت و سهم صادرات قطعی کالاهای غیرنفتی گمرکات استان مازندران در این مدت نیزبه میزان 421 هزار تن به ارزش 110 میلیون و 388 هزار دلار بود.

ارزش تجارت خارجی گمرکات مازندران از 619 میلیون دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی یوسفی‌منش با اشاره به اینکه مقصد صادرات کالاهای استان مازندران به 28 کشور مختلف جهان بوده است، اظهار داشت: عمده کشورهای طرف مبادله تجاری صادراتی گمرکات مازندران در نوشهر، امیرآباد، فریدونکنار، ساری و آمل در این مدت، کشورهای عراق، روسیه، قزاقستان، افغانستان، امارات، ترکمنستان، سوریه و رومانی بوده است که بیش از50 درصد از ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: درباره کالاهای وارده شده به سه گمرک نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار در این مدت یک میلیون و 563 هزار تن کالا به ارزش 509 میلیون و 406 هزار دلار از طریق این گمرکات وارد کشور شده است.

یوسفی‌منش تصریح کرد: 27 کشور جهان شامل کشورهای روسیه، امارت متحده عربی، ترکیه، آلمان، قزاقستان، هلند، سوئیس، عمان عمده‌ترین کشورهای صادر کننده کالا به گمرکات مازندران در هفت ماهه سال گذشته بودند.

وی درباره ترانزیت کالا از گمرکات مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 1399 میزان ترانزیت انجام شده از گمرکات مازندران 12 هزار و 661 تن به ارزش 17 میلیون و 450 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال 98 از نظر ارزشی 32 درصدی رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه