English

شهردار چالوس خبر داد؛

احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس

شهردار چالوس گفت: قرارداد احداث بزرگترین پارک جنگلی و ظرفیت گردشگری خاورمیانه در شهر چالوس منعقد شد.

احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، دکتر مسعود یعقوبی با اشاره به عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه اظهار داشت: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر گل گردشگری شهرهای شمالی شد.

وی ادامه داد: این پارک جنگلی در منطقه ای به مساحت تقریبی شش هزار هکتار (جنگل های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد.

شهردار چالوس

شهردار چالوس تصریح کرد: مجتمع های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان شامل اسکیت، تنیس، والیبال و... در این طرح اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح مطرح می باشد، افزود: این منطقه ویژه و فوق العاده می تواند علاوه بر خدمات دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، بیان داشت: با اجرای این طرح می توان منطقه جنگلی فوق الذکر را از حالت بالقوه کنونی به قطب بالفعل اقتصادی گردشگری شمال کشور تبدیل کرد.

 وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مدیرکل و معاونین منابع طبیعی غرب مازندران، سازمان جنگلها و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت های شهرداری، دیگر مسئولان که شهرداری چالوس را در این امر مهم یاری کردند، گفت: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر، گل گردشگری شهرهای شمالی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه