English

شهردار چالوس خبر داد؛

جمع آوری استندهای شهری و تبدیل به استرابورد در چالوس

شهردار چالوس با اشاره به تبدیل استندهای تبلیغاتی به استرابورد گفت: از شرکت های تبلیغاتی دعوت بعمل می آید نسبت به تهیه و تکمیل اسناد فراخوان سرمایه گذاری اقدام کنند.

جمع آوری استندهای شهری و تبدیل به استرابورد در چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مسعود یعقوبی شهردار چالوس طی گفتگویی اظهار داشت: در راستای به بروزرسانی و اورهال کردن سازهای تبلیغاتی و تبدیل از حالت سنتی به شکل مدرن و به صورت استرابورد تغییر داده و این مهم در دست اقدام می باشد.

وی با بیان اینکه استرابوردهای مدرن جایگزین استندهای قدیمی خواهد شد، ادامه داد: یکپارچه سازی فضاهای تبلیغات شهری، افزایش امکان تبلیغات برای کسب و کارهای بومی، افزایش امکان تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک به دلیل پایین بودن قیمت، ابزاری مناسب برای اطلاع رسانی عمومی فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اکران اقدمات عمرانی سطح شهر از دیگر مزایای این سازه ها می باشد.

شهردار چالوس از آگهی فراخوان دعوت به مشارکت در ساخت استرابورد های شهری خبر داد و گفت: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صاحب صلاحیت فنی، تخصصی و توان مالی مورد نیاز که دارای سوابق اجرایی مرتبط می باشند، دعوت بعمل می آید مطابق با زمان بندی ارائه شده نسبت به تهیه و تکمیل اسناد فراخوان سرمایه گذاری اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه