English

وزیر اقتصاد در سفر به مازندران تأکید کرد؛

تسریع در اجرای مراحل ساخت آزادراه قائم شهر به ساری

وزیر اقتصاد و دارایی پس از بازدید از آزادراه قائم شهر به ساری از تسریع اجرای مراحل ساخت آزادراه قائم شهر به ساری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بار ترافیک جاده‌های مازندران کاسته می‌شود.

تسریع در اجرای مراحل ساخت آزادراه قائم شهر به ساری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احسان خاندوزی اظهار داشت: با رفع مشکلات اداری و هماهنگی میان مسئولان، اجرای این طرح تسریع می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت این آزادراه از مهمترین طرح‌های زیرساختی برای کاهش بار ترافیکی مازندران است که تکمیل آن رفاه حال هموطنان در سفر‌های مسافرتی به این استان شمالی را رقم می‌زند.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت برای تکمیل این طرح مصمم است و هماهنگی لازم میان مسئولان زیرنظر وزارت اقتصاد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از استاندار مازندران که برای در گام اجرایی قرار گرفتن این طرح در ۲ سال اخیر تلاش کردند، نهایت قدردانی را دارم بی شک وزارت اقتصاد و دارایی برای تأمین مالی ساخت این آزادراه تلاش می‌کند.

لازم به ذکر است؛ آزادراه قائم شهر به ساری به طول ۴۶ کیلومتر طرحی که بهره برداری از آن به عنوان عامل اساسی در کاهش بار ترافیک جاده‌های منتهی به قائم شهر از آن یاد می‌شود.

‌ساخت آزاد راه قائمشهر به ساری بیش از سه سال قبل در دستور کار وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم بود که به دلایلی از جمله فقدان اراده لازم برای اجرا و ساخت این طرح مسکوت باقی ماند.

بر اساس این تصویب نامه وزارت راه ۳۰ درصد منابع مالی موردنیاز برای احداث آزادراه قائم شهر - ساری و تأسیسات جانبی خاص آن را از محل ردیف اعتباری شماره (۴۰۷۰۲۸۱۸) قوانین بودجه سنواتی و فروش اوراق مشارکت و سایر منابع مصوب مربوط تأمین و طبق مفاد قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می‌کند و طرف مشارکت نیز تأمین هفتاد درصد ۷۰ درصد منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را تعهد و تأمین و به حساب مشترک طرح واریز می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه