English

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن خبر داد:

اجرای عملیات روکش آسفالت محور دوهزار شهرستان تنکابن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن گفت : عملیات روکش آسفالت با اعتباری ۱۵ میلیارد تومان در محور ارتباطی دوهزار شهرستان تنکابن اجرا شد.

اجرای عملیات روکش آسفالت محور دوهزار شهرستان تنکابن
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عادل منصور کیایی اظهار داشت: روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راه‌های روستایی به دلیل اتصال روستا‌ها و مناطق روستایی و عشایری به شهر‌ها و مراکز صنعتی می‌توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی تولیدات روستایی ایفاء نمایند.

وی ادامه داد: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی کافی است.

کیایی ضمن اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت محور دو هزار گفت: علاوه بر این پروژه، در حال حاضر ۶ پروژه عمرانی دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن  تصریح کرد :  اجرای عملیات احداث دوربرگردان کمربندی تنکابن نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی در دست اجراست.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه‌های استان، ۷۴۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در حوزه استحفاظی شهرستان تنکابن می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه