English

شهردار چالوس مطرح کرد؛

توانمندی نیروها، تجهیز آتش نشانی و خرید دستگاههای مجهزتر در مدیریت شهری دوره ششم

شهردار چالوس گفت: در مدیریت شهری دوره ششم چالوس تلاش زیادی برای توانمندی نیروها و تجهیز آتش نشانی و خرید دستگاههای مجهزتر صورت گرفت.

توانمندی نیروها، تجهیز آتش نشانی و خرید دستگاههای مجهزتر در مدیریت شهری دوره ششم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی در آیین تجلیل از آتش نشانان چالوس که به مناسبت روز آتش نشانی برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش آتش نشانان در جهت خدمت رسانی و امدادرسانی به شهروندان و گردشگران، اظهار داشت: در مدیریت شهری دوره ششم چالوس تلاش زیادی برای توانمندی نیروها و تجهیز آتش نشانی و خرید دستگاههای مجهزتر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه طی 6 ماه گذشته 200 مورد آتش سوزی و 400 مورد خدمت رسانی آبرسانی در مواقع کمبود آب در چالوس توسط آتش نشانی چالوس انجام شد، ادامه داد: طی 18 ماه گذشته همه تلاش شورای شهر دوره ششم و مدیریت شهری بر این بوده است تا با برنامه ریزی های انجام شده اتفاقات اثرگذاری در شهر روی دهد.

تجلیل از آتش نشانان چالوس

شهردار چالوس با تأکید بر اجرای کارهای زیربنایی در جهت توسعه شهر، گفت: از آنجایی که کارهای زیر بنایی زمان بر است برخی شهرداران و مدیریت های شهری تمایلی به اقدامات زیرساختی ندارند اما بنای مدیریت شهری دوره ششم چالوس بر اقدامات زیربنایی بوده است و تلاش شده است تا زمان بهره برداری کوتاه شود

وی، ترافیک در هسته مرکزی شهر را یکی از معضلات اصلی چالوس عنوان کرد و افزود: اقدامات مهمی در راستای کاهش بار ترافیکی مرکز شهر انجام شده و یا در حال انجام است که اثرات آن تا 6 ماه آینده خود را نشان می دهد.

تجلیل از آتش نشانان چالوس

یعقوبی خاطرنشان ساخت: احداث جاده کنار رودخانه به طول 2 کیلومتر از خیابان ورزش به ساحل، احداث جاده دسترسی به فرج آباد و امتداد آن به رودخانه سردآبرود جهت کاهش بار ترافیک مرکز شهر، بازگشایی در ادامه رینگ 45 متری 17 شهریور، احداث پل رودگذر رودخانه با هزینه 400 میلیارد تومان، تملک دو واحد جهت اتصال بلوار17 شهریور به بلوار رادیو دریا، بررسی تملکات از سمت بلوار امام رضا به بلوار تختی، توافق تملک از چالوس محله به نوشین محله بخشی از اقدامات جهت کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر توسط مدیریت شهری دوره ششم است.

وی، اتصال بلوار 17 شهریور به بلوار امام رضا به عنوان مهم ترین رینگ شهری را از اقدامات مهم مدیریت شهری چالوس برشمرد و یادآور شد: افزایش قیمت زمین در شهر چالوس، شهرداری را در تملکات دچار مشکل کرده است اما با این حال در تلاش برای تملکات و کاهش بار ترافیکی چالوس هستیم تا آلام مردم کاهش یابد.

تجلیل از آتش نشانان چالوس

شهردار چالوس با اشاره به اقدامات مهم در جهت جمع آوری آبهای سطحی در محلات و افزایش فضای سبز در چالوس ابراز داشت: در حوزه نیروی انسانی نیز با تحولاتی که صورت گرفته است شاهد رضایتمندی همکاران و شهروندان چالوسی هستیم.

لازم به ذکر است؛ به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی از آتش نشانان شهرداری چالوس با حضور امام جمعه، معاون فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت های شهرداری، جمعی از پرسنل شهرداری، اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان شریف چالوسی در ایستگاه شماره 2 آتش نشانی شهرداری چالوس تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان چالوس، دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس، مهندس آرش رضوی فشکوری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس و سرآتش یار نعمت اله دیاری رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه