English

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

اعزام نفرات برتر کشتی قهرمانی بسیج به مسابقات سیزم نیروهای مسلح

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: از میان کشتی‌گیران برگزیده مسابقات کشتی قهرمانی بسیج سپاه کربلا مازندران – انتخابی کشور، نفرات برتر به مسابقات سیزم نیروهای مسلح نیز اعزام می‌شوند.

اعزام نفرات برتر کشتی قهرمانی بسیج به مسابقات سیزم نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه مسابقات کشتی قهرمانی بسیج سپاه کربلا مازندران – انتخابی کشور، گرامیداشت دومین کنگره ده هزار و 400 شهید سرافراز استان مازندران در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا است، اظهار داشت: این دوره از مسابقات از 20 شهرستان مازندران با 189 کشتی‌گیر به میزبانی چالوس با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج کشور حضور خواهند یافت و همچنین از میان کشتی‌گیران برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات سیزم نیروهای مسلح نیز اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: عمده تلاش سپاه و بسیج بر این است که ما بتوانیم فضای قهرمانی را فراهم کنیم تا بتوانند افتخارات بیشتری برای استان مازندران کسب کنند.

وی تأکید کرد: همه تلاش ما این است تا همچنان استان مازندران در کشتی آزاد و فرنگی بتواند سکوهای برتر را از آن خود سازد و جوانان ما همواره پر شور و حرارت در این زمینه حضور پیدا کنند.

مسلمی با بیان اینکه به فضای معنوی ماه محرم هم در این مسابقات توجه شد، افزود: آنچه که امروز برای ما مهم است این که بتوانیم در این عرصه‌ها رسم پهلوانی را در بین جوانان گسترش دهیم و الحمدالله به برکت حمایت مسئولان شهرستان چالوس از فرماندار، شهرداری و شورای اسلامی شهر و هیئت کشتی استان همه امکانات لازم را برای برگزاری شایسته این مسابقات فراهم کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

گفتننی است؛ مسابقات کشتی قهرمانی بسیج سپاه کربلا مازندران – انتخابی کشور، گرامیداشت دومین کنگره ده هزار و 400 شهید سرافراز استان مازندران  با حضور189  کشتی گیر در اوزان 57 ، 61 ، 65 ، 70 ، 74 ، 79 ، 86 ، 92 ، 97  و 125 از20  شهر مازندران در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر چالوس به مدت یک روز برگزار شد.فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه