English

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد خبر داد؛

ارسال حدود ۲۵۰ اثر به جشنواره رسانه ای خزر

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد گفت: تا به امروز نیز حدود 250 اثر از طریق سامانه به این جشنواره ارسال شد که پس از پایان مهلت ارسال آثار، داوری اولیه از سوی معاونت مطبوعاتی بر روی آثار ارسالی انجام و آثار شایسته، به جشنواره رسانه ای بین المللی آستراخان ارسال خواهد شد.

ارسال حدود 250 اثر به جشنواره رسانه ای خزر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ایمان شمسایی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره رسانه ای خزر با عنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه که با حضور فرماندار چالوس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و هیئت همراه، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور و مازندران، رئیس شورای اسلامی شهر چالوس و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس و نیز جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: همه ساله در آستراخان روسیه جشنواره رسانه های حاشیه دریای خزر برگزار می شود و کشورهای حاشیه این دریا، آثار روزنامه نگاران و مطبوعاتی خودشان را ارسال می کنند و مورد داوری قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز کشورمان در این جشنواره شرکت داشت، ادامه داد: امسال طبق پیشنهاد سال گذشته، رویدادی قبل از جشنواره اصلی رسانه ای آستراخان در کشورهای اطراف خزر برگزار می شود که امسال استان مازندران و شهرستان چالوس اعلام آمادگی کرد.

شمسایی در جلسه جشنواره رسانه ای خزر


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد گفت: جلسه هماهنگی بیشتر و چگونگی برگزاری پیش جشنواره رسانه ای بین المللی آستراخان به میزبانی چالوس را برگزار کردیم و امیدواریم در زمان باقیمانده تا برگزاری پیش جشنواره رسانه ای در چالوس که در شهریور ماه برگزار می شود بتوانیم سرعت کارها را کمی بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: تا به امروز نیز حدود 250 اثر از طریق سامانه به این جشنواره ارسال شد که پس از پایان مهلت ارسال آثار، داوری اولیه از سوی معاونت مطبوعاتی بر روی آثار ارسالی انجام و آثار شایسته، به جشنواره رسانه ای بین المللی آستراخان ارسال خواهد شد.

شمسایی با اشاره به اینکه آثار منتخب و شایسته، حداکثر تا دهم مرداد جشنواره آستراخان ارسال خواهد شد، افزود: امیدواریم هموطنان شرکت کننده ما بتوانند در جشنواره رسانه ای بین المللی آستراخان روسیه صاحب رتبه و جایزه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه