English

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر مازندران:

جان سرنشینان شناور تفریحی توسط گروه امداد و نجات دریایی نجات یافت

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از نجات جان سرنشین یک فروند جت اسکی در آب های ساحلی محدوده بندر نوشهر خبر داد.

جان سرنشینان شناور تفریحی توسط گروه امداد و نجات دریایی نجات یافت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، فائزه قدیری با اعلام این خبر اظهار داشت: خبر ناپدید شدن یک فروند جت اسکی به همراه یک سرنشین در منطقه سلمانشهر از سامانه ۱۵۵۰ توسط مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر ( MRCC ) دریافت شد که پس از بررسی، مشخص شد شناور مذکور حدود ساعت ۶ بامداد به دریا رفته و تا آن زمان به ساحل بازنگشته و تلاش نیروهای محلی در پیدا کردن آن بی نتیجه مانده است.

وی ادامه داد: به محض دریافت پیام، همزمان دستور جستجو از طریق اداره ایمنی و حفاظت دریایی به همیاران ناجی و همچنین اعزام شناور ناجی ۶ به سمت محل موردنظر صادر و عملیات جستجو و نجات آغاز گردید.

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: شناور ناجی ۶ پس از رسیدن به محل موردنظر و اجرای الگوهای جستجو و نجات، ساعت ۰۹:۵۷ طی تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر( MRCC ) از پیدا شدن شناور مضطر به همراه سرنشین آن در صحت و سلامت کامل در محدوده هتل آزادی خزر ( نمک آبرود ) و در فاصله ۵.۵ مایلی از ساحل خبر داد.

وی با بیان اینکه علت سانحه، نقص فنی جت اسکی بوده اظهار داشت: شناور ناجی ۶، جت اسکی معیوب را ساعت ۱۰:۲۵ در ساحل سلمانشهر به همیاران ناجی تحویل داده و با اعلام پایان عملیات، به بندر نوشهر بازگشت.

گفتنی است؛ در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل استان مازندران در هر ساعت از شبانه روز، گردشگران محترم می توانند از طریق شماره ۱۵۵۰ ( بدون پیش شماره) با مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه