English

مدیر امور آبفا کلاردشت مطرح کرد؛

گذر از تنش آبی با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه کلاردشت

مدیر امور آبفا کلاردشت گفت: با بهره برداری از با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه کلاردشت، حوزه شهری این شهرستان و روستاهای دهستان غربی آن از تنش آبی گذر و به شرایط پایداری خواهند رسید.

گذر از تنش آبی با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه کلاردشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل مشایخ با اشاره به مشخصات فاز دوم تصفیه خانه و خط انتقال کلاردشت اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح آبرسانی، ارتقاء تصفیه خانه سرد آبرود با انجام اقدامات فنی و مهندسی دقیق و به روز و نیز همکاری با مشاور تخصصی تصفیه آب با قابلیت تصفیه کدورت بیش از هزار ntu در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، عملیاتی شامل اجرای دیوار حفاظتی کانال آبگیر به طول ۱۰۰متر، بازسازی و مسقف کردن آبگیر، باز سازی حوضچه دانه گیر، اجرای حوضچه رسوب گیر به حجم ۱۲۰۰متر مکعب با مهندسی مجدد، ساخت دیوار حفاظتی حوضچه رسوب گیر، احداث فرایند انعقاد لخته سازی و ته نشینی به ظرفیت ۱۰۰ لیتر در ثانیه، ساخت سوله برای حوضچه رسوب گیر به متراژ ۵۰۰ متر مربع همچنین اجرای سوله برای فرایند انعقاد و لخته سازی با مساحت۳۰۰متر مربع، بازسازی حوضچه پمپاژ، محوطه سازی سایت تصفیه خانه ،احداث مخزن آب پاک به حجم ۳۰۰متر مکعب و اجرای خط انتقال به طول ۳۰ کیلومتر انجام شده است.

مدیر امور آبفا کلاردشت مجموع اعتبار هزینه شده را ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نصب ۶ عدد فیلتر شنی باقی مانده که در دست اجراست.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح آبرسانی، حوزه شهری شهرستان کلاردشت و روستاهای دهستان غربی این شهرستان ضمن گذر از تنش آبی به شرایط پایداری خواهند رسید.

وی با اشاره فاز نهایی این طرح آبرسانی گفت: قرارداد این طرح به مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه