English

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۱۲۶ روستا در شهرستان آمل از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در سفر به آمل و بازدید از تأسیسات آبرسانی در نشستی با فرماندار این شهرستان گفت: با عملیاتی شدن فاز دوم پروژه های محرومیت زدایی،۱۲۶روستای آمل از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

۱۲۶ روستا در شهرستان آمل از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده در این دیدار با بیان اینکه از محل قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) با مشارکت بسیج سازندگی، خیرین آبرسان به ویژه بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، بنیاد برکت، تنش آبی و... پروژه های آبرسانی در سطح استان در حال اجراست، اظهار داشت: در فاز دوم محرومیت زدایی، آبرسانی به ۱۳۵۰ روستا در مازندران پیش بینی شده که ۱۲۶ روستا در آمل قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش ساخت و ساز و مسکن، سرشماری نفوس و مسکن در این استان را ضروری دانست و ادامه داد: مازندران پذیرای افراد زیادی برای اقامت دائم و غیر دائم است که باید خدمات زیربنایی آنان تأمین شود.

زارعی فرماندار آمل نیز در سخنانی، برخورداری از آب سالم و بهداشتی را حق طبیعی مردم دانست و گفت: مدیریت توزیع آب شرب تمامی روستاها باید توسط شرکت آبفا صورت گیرد زیرا یقیناً خدماتی که این شرکت ارائه می دهد مطلوب تر از خدمات دهیاران و شوراهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه